Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af moose74
#294656
RuneFjordMarschall skrev:Jeg returnerede mit. Synes aldrig rigtig hverken billede, styresystem eller fjernbetjening gjorde det godt. Betragtningsvinklen var også helt håbløs.
Skal man returnere i ubeskadet kasse igen eller hvordan fungere det?, og får man bare sådan uden videre pengene tilbage..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af moose74
#294679
Small skrev:Købte XF9005 for en måned siden godt nok i 55 tommer. OG jeg må sige at jeg ikke er skuffet.
Har indstillet mit efter anbefalingen herinde fra, og det spiller max. Hvis man skulle brokke sig over en enkelt ting, så er skærmen meget "glat" og spejler meget. Men det er nok en general ting.
Bruger mit med 100% Apple tv 4K. Så jeg bruger selvfølgelig ikke fjernbetjeningen og kender ikke til langsom skift af kanaler osv.

Har haft min XF90 i en uge med ATV 4KBillede

Hvad melder du ? Hvad går jeg glip afBillede



Bruger mit med 100% Apple tv 4K. Så jeg bruger selvfølgelig ikke fjernbetjeningen.






Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Jesper JJ
#300514
Hej Alle.

Jeg er ny på dette forum efter jeg har læst en del med.
Har købt Sony XF659005 og kigget en del efter indstillinger, men er noget i tvivl om hvilke anbefalede setups jeg skal bruge som bliver talt godt om herinde.

Er der en der vil være flink og sende mig et link til en god kalibrering.
Hilsen
Jesper.
Af Grandahl
#300523
Se testen her på siden, der kan du forsøge dig med de settings der er der evt.. Stop ved hvidbalance, da de tal er individuelle fra skærm til skærm