Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Avoc
#280600
Hej alle

Jeg har længe kigget på et Samsung QLED fjernsyn og synes at deres Q7FN i nu er kommet i et fint niveau i forhold til hvad jeg gerne vil give.

Power tilbyder i næste uge 20% på Q7FN i 55' og 65' som fratrækkes ved kassen (https://tilbudsavis.power.dk/next/?page=24)

Det betyder at man kan få et 65' Q7FN for kr. 12.000. Mit spørgsmål er, om I tænker at der kommer til at være større besparelse end de 20% til Black Friday eller om man kan forvente nogenlunde det samme? Det skal siges at dette fjernsyn er faldet ca. kr. 8.000 i pris de sidste 3 måneder.

Jeg er godt klar over at OLED på næsten samtlige billedmæssige kriterier slår QLED, men jeg er nu mest interesseret i fjernsynet grundet de mange ekstra funktionaliteter det tilbyder, hvorfor spørgsmålet ikke behøver at omhandle at jeg hellere burde købe et OLED :D
#280751
Hvis man står og skal bruge noget elektronik, og der kommer et godt tilbud, så er det som regel ikke værd at vente på, der muligvis kommer et bedre tilbud i fremtiden, da det altid vil være gætteri.

Hvis det bliver billigere, vil det ikke være meget. I mellemtiden kan du glæde dig over den fornøjelse, du har med dit nye TV...

Af nysgerrighed, hvilke "mange ekstra funktioner" er det, du mener dette TV har, som andre TV ikke har?
#280757
Tak for update mht. tilbuddet i power.

Jeg har netop bestilt en QE65Q7FN og glæder mig rigtig meget til at få den hjem.

Nu håber jeg bare det er en god afløser for min tidligere UE65KS7005 - som jeg var rigtig gald for.

Nogle der ved om Q7'eren kræver nyt ophæg, eller om der stadig kan benyttes almindelige 4 punkt ophæng?