Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lnielsen
#279237
Er der noget nyt omkring YouSee's App til LG. Jacob Mortensen fra YouSee sagde at den ville blive præsenteret i September måned. Ret skal være ret YouSee har et par dage endnu, men September er altså snart forbi. Er det noget som Flatpanels følger op på?
Af Nougatplovene
#279282
Tak Rasmus,

og i den forbindelse, jeg er ikke helt klar over om app'en kun udvikles til 2018 modellerne eller om den også bliver kompatibel med 2016 og 2017 modellerne?
Dvs. om den kun udvikles til WebOS 4 eller også de forrige versioner
Af skjalmhvide
#279637
Hej Rasmus - Når I nu har fat i Yousee alligevel, så...
Kan I ikke høre Yousee om hvad der ligger i pipeline for bedre streaming kvalitet. f.eks 50 fps istedet for de 25 i dag?

God dag!
/Anders
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#279638
Jeg har i denne omgang kontaktet dem skriftligt, men har ikke hørt tilbage endnu.

Anders: Vi planlægger et tema om sports-tv, herunder kvaliteten, og i den forbindelse vil vi forsøge at få nogle kommentarer fra de forskellige udbydere. Det kommer dog først senere på året.
Af Nougatplovene
#279639
Rasmus Larsen skrev:Jeg har i denne omgang kontaktet dem skriftligt, men har ikke hørt tilbage endnu.

Anders: Vi planlægger et tema om sports-tv, herunder kvaliteten, og i den forbindelse vil vi forsøge at få nogle kommentarer fra de forskellige udbydere. Det kommer dog først senere på året.
Det er bare super Rasmus.
Jeg skrev lidt med dem i weekenden på deres fb angående deres app via Chromecast. Der får man blot den evindelige smøre om dårligt/interfereret signal når man nævner den konstant skiftende opløsning. Det på trods af at man har klippestabilt 300 mb og INGEN andre apps gør det. Jeg ved ikke hvor meget tiltro jeg har til deres evner. Eller er det måske viljen :s
Af DanielPT
#280798
Hej Rasmus.
Er der stadig intet nyt? De sover lidt hva :D
Af Nougatplovene
#280799
Der er simpelthen så uprofessionelt at melde dato ud, for så slet ikke at kunne leve op til den.
Men prøv tjek deres fb side ud, så vil du se at de har deres at slås med for tiden. Tror det er sparetider og at hele kundeservice er røget
Af tommytamsen
#281176
App'en er her "allerede" :) Ser ud til at funke fino!
Vedhæftede filer
youSee på LG.jpg
youSee på LG.jpg (976.56 KiB) Vist 3220 gange