Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#276247
Eller også skal du forsøge dig med Biograf-profilen i første omgang. Den kommer tæt på målet. Jeg havde ikke smidt mine penge efter Powers kalibrering baseret på de resultater vi har ser indtil nu.
Brugeravatar
Af bbplayer
#276269
Man skal godt nok være hurtig, der er kun få tilbage, nok bare retur vare i et par butikker nu.

Så de 100 skærme røg godt nok hurtigt. Måske skulle man selv have valgt en?
Af Nibnub
#276293
Min bror købte et som vi satte op igår. Kæft det er stort og billedet står sku fint nok. Han er ikke så kræsen men ville bare have et kæmpe TV. Hvis nogen finder nogle indstillinger så del gerne :) Ham sælgeren i power prøvede at overtale ham til at købe kalibering men det fik jeg lige stoppet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#276306
Jeg har selv 100" projektor, så jeg kan godt forstå når man nu vælger 75" istedet, det kunne jeg også finde på. Ved dog ikke er denne OLED black jeg har, kan undværes, og måske kan du allerede forklare om skærmen havde et vildt genskin fra modsatte ende af rummet?
Jeg frygter at som andre LED skærme, så har de et gennemtrægende genskin, og jeg har fine vinduer i modsatte ende af rummet som ramte tidligere skærme. Min OLED går totalt fri her :)
Af Nibnub
#276307
Nu så jeg ikke andet en det nye afsnit af klovn på det samt en smule 4k netflix natur program og lidt friends, så noget review kan det vist ikek blive til xD Men panelet slog mig som glossy. Det første jeg gjorde var at skrue brightness langt ned for hold da op det var skruet langt op fra fabrikken. Men jeg var positiv overasket over motion i flow tv. Der var der ikke en finger at sætte på.
Brugeravatar
Af bbplayer
#276341
Fik kigget på et par 75" skærme, de havde dog ingen demo model af Sony XE , så lidt svært at vurdere hvad man tilbydes.

Fik et lille tilbud om en KD75XF85xx til 15k istedet, jeg er dog ikke sikker på hvor meget jeg vinder for 5000kr og et VA panel på den skærm, den har jo stadig side belyst led.

Nå men det ser ellers godt ud, hvis projektor skal udskiftes.