Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#274532
Er de fleste OLED baserede skærme ikke et bedre valg, for nogle så er Sony A1 jo helt forkert på væggen, så det er vel primært at pege på OLED skærme og ikke Sony alene.

LG og Philips OLED skærme har gode 55" tilbud ude , så kig lige på dem.
Brugeravatar
Af MigSelv
#274535
bbplayer skrev:Er de fleste OLED baserede skærme ikke et bedre valg, for nogle så er Sony A1 jo helt forkert på væggen, så det er vel primært at pege på OLED skærme og ikke Sony alene.

LG og Philips OLED skærme har gode 55" tilbud ude , så kig lige på dem.
Hvis der hentydes til mit indlæg, så peges der på to forskellige producenter, og ikke kun Sony.
#274536
Det kommer naturligvis lidt an på, hvad du søger i en skærm, men hvis billedkvalitet er afgørende, så synes jeg, at du får en del mere for pengene ved at vælge f.eks. den Panasonic, som MigSelv linker til. App-delen hos Panasonic er ikke overbevisende, men det kan løses med f.eks. Chromecast eller Apple TV.
Af JHN
#274545
Hej.

Samsungs Q9 på 55 tommer for i år er da mig bekendt ikke nede på 14.000 kr. Men den vil måske falde ned på 14.000 kr eller deromkring senere på året eller ved udsalg. Men til den tid er flere 55 tommer OLED TV fra 2018 måske også faldet ned til den pris.

Jeg har ikke særlig stor forstand på TV. Og jeg synes, at Samsung Q9 fra i år er et utrolig spændende og interessant TV. Men hvis jeg skulle vælge mellem et 55 tommer Samsung Q9 fra i år og et 55 tommer OLED TV fra 2017 eller 2018 ville jeg lytte til de fleste fagfolk og nørder og vælge et OLED TV.

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommer Full HD TV