Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#274516
Torben Rasmussen skrev:Hvis der stadig er liv i dyrene, så kan man forsøge at lokke dem ud af skærmen. Sæt en lyskilde ved den kant af TV'et, som er nærmest fluen, så de søger væk fra midten. Hvis de først er døde, så sidder de desværre nok fast hvor de er.
De var helt døde. Bevægede sig ikke. Det sjove er der sidder en midt nede i bunden og en midt oppe i toppen.

Så enten er de kommet ind forskellige steder i den utætte forsegling eller også har den ene løbet stærkt :D
#274523
Pøj pøj og alt muligt andet. Det er grunden til jeg aldrig igen vælger lcd. Jeg har pt en sag med ci emagic der INTET ville gære ved 20+ tordenfluer i min skærm.
Opstartede sagen i februar 2017 og den er endnu ikke afgjort. Der er dog netop sendt til høring så det er lige op over. Forhandlerne er (mange af den desværre) gode til at sende den videre til producent, hvilket man kan sige også er ok til en vis grænse, men det er Elgiganten du har handlet med og ergo dem der skal findes en løsning med. At skifte et panel er omsonst ift prisen. I min sag har jeg bedt om handlen retur.
I den her ville jeg blot bede om en ombytning. Men du er langt fra sikret på at det ikke sker igen. Det er et lcd issue.
#274549
Men Mckrogh jeg tror og håber du er i gode hænder hos elgiganten, fordi de tidligere har fået en over næsen i pressen hvad angår tordenfluer pixel osv . Det plejer næsten altid at være sådan... om det er fakta, Bygma, bilka osv dårlig omtale og afsløringer hader de vældig meget :D

Mvh Michael
#274665
FANTASTISK!!! Super go service, Du burde næsten skrive en anmeldelse på trustpilot.
Super vigtigt afgørelse for alle os med den type tv
Og så er det jo Ekstra dejligt at vi der har købt hos elgiganten kan tage den med ro hvis det sku ske for os

Go weekend :D :D O_O O_O 8-)
#274672
Det er super og trist man faktisk sidder og sender kredit i elgigantens retning - de har bare gjort det der kræves.
Med det sagt er det sgu lækkert med en forhandler der ikke trækker den i alle mulige retning i håb man giver op - så thumps up Elgiganten.
Cinemagic kunne lære en del her. Tsk tsk
#274673
Endnu engang kan man undre sig over at Cinemagic vil behandle sine kunder på den måde. Man ku forstå at de tog chancen hvis der ikke var noget der hed internet, men dårlig omtale på nettet er da fuldstændig idiotisk, hvis man er købmand

Mvh Michael
#274695
bromberg skrev:Det er super og trist man faktisk sidder og sender kredit i elgigantens retning - de har bare gjort det der kræves.
Med det sagt er det sgu lækkert med en forhandler der ikke trækker den i alle mulige retning i håb man giver op - så thumps up Elgiganten.
Cinemagic kunne lære en del her. Tsk tsk
Elgiganten har ikke været bedre, jeg havde selv et Samsung tv, deres topmodel for nogle år siden som også have en masse tordenfluer, jeg skulle køre en sag igennem Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, det tog ca. 7 mdr. før sagen var afgjort, en sag jeg vandt.

Man kan håbe at de mange klagesager ang. dette emne igennem årene som Elgiganten også har tabt, har ændret deres holdning til dette i dag, måske har vores stædighed ved at køre klagesager gavnet forbrugere som i dette tilfælde. :)
#274696
Lidt ærgerligt, at der åbenbart er forskel fra butik til butik - og fra producent til producent.

Købte min Samsung QLED i Hifiklubben for 8-10 måneder siden, og der er nu kommet 3 tordenfluer ind under skærmen. Dog er hverken Samsung eller Hifiklubben til nogen hjælp - på trods af henvisning til denne tråd. Hvis man får bedre service i Elgiganten, end man gør i Hifiklubben, så ser jeg da ingen grund til længere at handle i sidstnævnte.

Træls!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22