Så kom der svar fra Samsung:
''Tak for din tilbagemelding.
Jvf. vores vilkår og betingelser er tordenfluer i skærmen kun noget vi dækker de første 6 måneder efter TV'et er købt.
Dette er grundet, at hvis der findes en tordenflue i skærmen inde for de første seks måneder, vil dette være noget der kan have været der siden TV'et forlod vores fabrik, og altså en fejl der er fremkommet imens TV'et var i vores varetægt.
Forekommer tordenfluen herefter, er det noget som er sket efter TV'et har forladt fabrikken, og altså derfor ikke noget vi dækker længere.
Hvis du ønsker en service på dit TV, vil du være nødt til, at kontakte vores autoriserede service partner, Service Center Gruppen, på 70101019. Her vil du kunne bestille en service på dit TV. Du vil dog selv skulle stå for omkostningerne for dette.
Du kan læse yderligere om vores vilkår og betingelser via. dette link:
https://www.samsung.com/dk/support/warranty/
Du ønskes en god dag!''
De har altså den tilgang til tingene, at de kun vil dække inden for de første 6 måneder og derfor bare kategorisk afviser at dække fejlbehæftede produkter der er over 6 måneder gamle. Synes det er frækt at skrive det så præcist, at det er den måde de håndterer klagesager på. Det er jo også i strid med den danske købelov. Nå men jeg har sendt dem et par argumenter så må vi se hvad de siger.
Holder jer selvf opdatert herinde.
Hvis ikke de finder en løsning må den jo bare køres hos forbrugerklagenævnet, jeg har ikke travlt.
Så indtil videre vil jeg klart anbefale folk fra at købe Samsung LED skærme når de tilsyneladende håndterer reklamationer så dårligt i forhold til Sony gør.
Er spændt på deres tilbagesvar.