27. aug 2018, 12:35
#277173
Jep...købte den i foråret, så jeg gav 25k. Så det ville bestemt være en fordel for mig at få pengene tilbage også selvom jeg måske vil ende med at købe XF90. Må da jeg sige at jeg er ret spændt på sagens udfald...
Mckrogh skrev:Beckham, nu ved jeg ikke hvad du gav for dit XE9305. Men tænker det var mere end de 12.000kr jeg gav for XE9305. Derfor hvis du kan få det fulde beløb retur, hvilket jeg mener du har krav på, så kan du vel ligeså godt gøre det også selv købe XF9005 (Hvis det vel og mærke er den model du vil have)? Gir det dig ikke penge i lommen hvis det endelig er?Gav også 12000 for mit, så det er jo samme pris som XF9005 stod til i weekenden.
JesperBrander skrev: McKrogh, ringede du bare til elgiganten support eller til butikken hvor tv var købt?Jeg fik en SMS fra Elgiganten at de tilbød mig en ombytning til XF9005. Så ringede jeg til Elgigantens kundeservice og sagde at den ombytning ville jeg ikke tage imod da det ikke var samme model, så om jeg kunne få pengene retur. Det kunne jeg godt. Jeg skulle bare kører til den butik hvor jeg købte fjernsynet med min kvittering og få pengene retur.
Mckrogh skrev:Giver til en chance for at give lyd fra sig, så må jeg ringe til dem, for vil faktisk hellere have et LG B7 i stedet, så man ikke skal døje med dette igen. Så betaler jeg gerne differencenJesperBrander skrev: McKrogh, ringede du bare til elgiganten support eller til butikken hvor tv var købt?Jeg fik en SMS fra Elgiganten at de tilbød mig en ombytning til XF9005. Så ringede jeg til Elgigantens kundeservice og sagde at den ombytning ville jeg ikke tage imod da det ikke var samme model, så om jeg kunne få pengene retur. Det kunne jeg godt. Jeg skulle bare kører til den butik hvor jeg købte fjernsynet med min kvittering og få pengene retur.
JesperBrander skrev: Giver til en chance for at give lyd fra sig, så må jeg ringe til dem, for vil faktisk hellere have et LG B7 i stedet, så man ikke skal døje med dette igen. Så betaler jeg gerne differencenDet var præcis det jeg også endte med at beslutte. At smide 3-4000kr mere også få en LG B7. Jeg har ikke fortrudt.
Beckham skrev:@McKrogh: Var du også omkring Servicegruppen, eller? Jeg tænker jo lidt hvad next step er for Jesperbrander? Hvis man ikke gør noget, sender de så helt automatisk XF90?Man skal efter man får en sms fra Elgiganten kontakte dem for at bekræfte at man accepterer dette. De sender ikke bare en erstatning i form af XF9005.
Min udfordring er så at Sony Center Aalborg ikke eksisterer længere.....var der hvor jeg købte min.
Beckham skrev:Min sag kom så ikke rigtig videre idag....der dukkede aldrig nogen chauffør op. Og da jeg ringede var det hverken til at få fat i chauffør eller hovedkontor...det er da simpelthen for ringe!!Det sku dårlig stil. Håber du får fat i dem imorgen.