Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#276848
Skærmen blev købt i foråret 2017, så den er ikke helt ny. Svært at sige hvor længe det\de har været der. Kan ikke se dem fra sofaen, kun når jeg står helt henne ved tv'et. Lidt en tilfældighed at jeg opdagede dem.

Jeg tror bestemt ikke Sony er hverken værre eller bedre end de andre mærker. Men ja, så selvfølgelig lidt spøjst at der lige nu er 3 med problemer på XE93.
#276851
Beckham skrev:Skærmen blev købt i foråret 2017, så den er ikke helt ny. Svært at sige hvor længe det\de har været der. Kan ikke se dem fra sofaen, kun når jeg står helt henne ved tv'et. Lidt en tilfældighed at jeg opdagede dem.

Jeg tror bestemt ikke Sony er hverken værre eller bedre end de andre mærker. Men ja, så selvfølgelig lidt spøjst at der lige nu er 3 med problemer på XE93.
Øv Beckham, skide irriterende. Jeg synes du skal reklamere over det. Sådan skal en skærm ikke se ud og du er stadig inde for reklamationsrettens periode. Jeg har dog ingen anelse om hvad det er. Men det ligner ikke tordenfluer som jeg ser det.
#276852
bbplayer skrev: Men det er da stadig helt vildt, vi overgår snart antal burn-in fejl her på forum på en OLED skærm, når vi taler tordenfluer i en Sony XE93 skærm :)
Beckhams skærmfejl er ikke tordenfluer. Men det ændrer ikke på det faktum at det nu er tre Sony XE9305 som der er fundet fejl på inden for en kort periode.
#276858
Har selv svært ved at se hvad det ligner....men hvis det ikke er tordenfluer, er det så pixelfejl? Overvejer stadigvæk hvad jeg skal gøre. Skærmen er købt hos Sony Center i Aalborg, som så ikke er åbne længere. Så skal nok have fat i Lyngby afdelingen, hvis det er.

Mit største problem er, at hvis jeg skal få refundeteret\ombyttet tv'et ved jeg ikke hvad jeg skal erstatte det med....findes jo ikke en XF93...:-( Må lige i tænkeboks....har bare været vildt glad for det tv so far.
Senest rettet af Beckham 22. aug 2018, 20:46, rettet i alt 1 gang.
#276862
Beckham skrev:Har selv svært ved at se hvad det ligner....men hvis det ikke er tordenfluer, er det så pixelfejl?
Pixelfejl er oftest sorte eller hvide, her er der måske en foto fejl, for der er nuancer omkring den plet, og udenom der, er skærmen også mørk. Det er svært at rigtigt vurdere fejlen, når man ser det sådan?
Det virker som et oplyst område med en mørk(ikke sort) plet i midten og det skal man så vurdere hvad kan være årsagen?

Ville det ikke være fedt du lige kunne gøre dette trick her:
https://www.youtube.com/watch?v=vihABHIu-Sw
#276867
Hehe...tror ikke lige jeg tør kaste mig ud i det projekt..;-)

Forsøgte lige at tage et par billeder mere....de her viser lidt mere det jeg ser med mine egne øjne.
Vedhæftede filer
IMG_0141.JPG
IMG_0141.JPG (983.47 KiB) Vist 3870 gange
IMG_0138.jpg
IMG_0138.jpg (754.8 KiB) Vist 3870 gange
#276871
Beckham skrev:Hehe...tror ikke lige jeg tør kaste mig ud i det projekt..;-)

Forsøgte lige at tage et par billeder mere....de her viser lidt mere det jeg ser med mine egne øjne.
110% tordenfluer med de nye billeder. Hvor er det sygt mand.

Det skal bare retur til butikken.
#276873
Ja...på de sidste billeder synes jeg også det virker mere som tordenfluer. Må se....er lidt delt på den. Kan ikke se noget når jeg sidder i sofaen og kan ikke lige finde en oplagt erstatning, skulle jeg få refunderet eller mulighed for at ombytte til noget andet. Er der mon håb for at man kan få dem til at reparere det?
#276879
Beckham skrev:Ja...på de sidste billeder synes jeg også det virker mere som tordenfluer. Må se....er lidt delt på den. Kan ikke se noget når jeg sidder i sofaen og kan ikke lige finde en oplagt erstatning, skulle jeg få refunderet eller mulighed for at ombytte til noget andet. Er der mon håb for at man kan få dem til at reparere det?
Ham jeg snakkede med fra servicebroker.dk mente jeg fik et nyt tv, men da der ikke rigtig er nogle på lager nogle steder, tror jeg at det er pengene retur eller tilbud om et andet som Mckrogh fik tilbudt.

Men ved ikke noget før næste uge, de henter jo først mit i morgen.

Men er helt sikker på dine også er torden fluer. Mine ser præcis ud som dine. Jeg har bare + 40
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 22