Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#280694
reptilen skrev:Så selvom deres egen tekniker mente at stort set alt på nær elektronikken indvendigt skulle skiftes, så mener de pludselig kun det er alurammen der løber rundt om der skal skiftes.
Næste gang, så husk at din telefon har diktafon tilstand, så du optager sådan samtaler. Desværre er det ikke lige så let at optage telefon samtalen men der er værktøjer, når de siger et og gør noget andet, præcis som firmaer ønsker optagelse af opkald til support, så kan du optage samtalen, du skal bare sige du gør og vil sikre du husker alt hvad der siges. Det er en god måde at få forklaret ting og sikre andre ikke misforstår.
#280990
Så kom der en afslutning på sagen. Selvom Service Center Gruppen pludselig skiftede holdning og kun mente det nu var bagbeklædningen af tv'et der var behæftet med fejl og derfor skulle skiftes, udøvede Power rigtig god kundeservice.

De endte med at tilbagebetale næsten hele købsbeløbet. Så jeg får små 11.000 tilbagebetalt i løbet af næste uge. (købte tv.et for 12.000 kr. i sin tid) Jeg får samtidig lov til at beholde tv'et.

Det må i sandhed kaldes god service.

Ærgerligt for Power, at Service Center Gruppen lavede så dårlig et resultat. Håber det er dem der er endt med regningen.
#298584
Hejsa

Jeg er helt ny og grøn her inde, men fandt denne tråd da jeg googlede på sorte pletter på Sony 55xe8505.

Jeg har sådan et tv og jeg har to pletter midt på skærmen som dem i viser frem her.
Det er møg irriterende og ses tydeligt på hvide baggrunde.

Jeg har lige sendt Power en mail, med beskrivelse af fejlen og vedhæftet billede.
Mit tv er knap 1 1/2 år gammelt og den ene plet kom sidste år, men har ikke reageret før nu, da jeg kunne læse at enkelte pixel fejl måtte accepteres.
Men nu da nr 2 plet opstod, er jeg ved at være godt og grundigt bekymret og efter at have læst denne tråd, så er det bare med at få oprettet en sag på den.

Jeg er meget spændt på hvad de vender tilbage med nu?!

Er super glad for jeg fandt denne tråd her.

God dag til jer alle....

Mvh Rune L
#298589
Decipher skrev:Er der virkelig nogen grund til at genoplive en ét år gammel tråd for det?
Ja det er der vel? Det er et tilbagevendebde problem med lcd skærme og i det tilfælde ligeledes et Sony - så måske man kunne drage lidt konklusioner eller erfaringer.
Med det sagt, så må du prøve det af der hvor du har købt det. Det er meget individuelt hvordan sådan en sag håndteres, men jeg synes at ane en tendens, hvor der faktisk blir gjort noget ved problemet.
#298591
Decipher skrev:Er der virkelig nogen grund til at genoplive en ét år gammel tråd for det?
Det syntes jeg da bestemt der er.

Et forum er da til dette så vidt vides, så skal det holdes i gang, er det da guld vær at genoplive en sådan tråd.

Havde jeg lavet et nyt indlæg, så var det nok også galt og en havde ledt mig til denne tråd i stedet.

Men nok om det, tak for info til jer andre og jeg skal nok holde jer og andre feks google søgere med fremtidige lignende problemer opdateret omkring den videre gang.

Jeg syntes selv det var guld at finde denne tråd. :D
#298592
@LundDK
Helt enig, du har lagt indlægget i rette tråd, selvom du har tøvet med at få det meldt, så er problematikken den samme, og mærket er jo også.

Du har også ret, at andre ville nok hurtigt henvise dig til en søgning og se andre tråde om samme emne, så igen, du kan ikke have gjort noget forkert, når du taler om samme problem.

Evigheds tråde er der flere af her på forum, bare forskellige emner.
#298780
Jamen status er følgende.

Power erkendte der var et problem og det skulle løses. ??

De bad mig kontaktet Sony og de har indvilliget i at der kommer en montør ud og reparerer tv'et på stedet, eller ombytter til et nyt.

Nu venter jeg bare på Service Center Gruppen ringer og aftaler en tid, inden for 2 arbejdsdage.

Så ind til videre er jeg over ordentlig positiv over for både Power og Sony.
Håber den gode stil fortsætter. ?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22