Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#273594
Jeg menet mit tv - Sony KD-49XE9005 - skulle have PIP, men kan ikke finde det frem.

Kan man ikke se en tv-kanal, imens man har en anden oppe i hjørnet?

På forhånd tak.
Af wiso
#273596
Nå tror jeg selv har fundet svaret.

Available Combinations of Two Pictures
When the main picture source is a TV program, video input or component input, the sub picture source can be:
- HDMI input (video format)
When the main picture source is an HDMI input (video format or PC format), the sub picture source can be:
- TV program
- Video input
- Component input
When the main picture source is a PC input, the sub picture source can be:
- TV program
- Video input
- HDMI input (video format)


Åbenbart ikke muligt at se to tv-kanaler samtidig. Sølle det ikke er muligt. Ved jeg findes, eller hár fandets. Ovenstående har jeg ikke en pind brug for!
Af PeterD
#273599
wiso skrev:Nå tror jeg selv har fundet svaret.

Available Combinations of Two Pictures
When the main picture source is a TV program, video input or component input, the sub picture source can be:
- HDMI input (video format)
When the main picture source is an HDMI input (video format or PC format), the sub picture source can be:
- TV program
- Video input
- Component input
When the main picture source is a PC input, the sub picture source can be:
- TV program
- Video input
- HDMI input (video format)


Åbenbart ikke muligt at se to tv-kanaler samtidig. Sølle det ikke er muligt. Ved jeg findes, eller hár fandets. Ovenstående har jeg ikke en pind brug for!


Havde et Medion LCD, HD Ready. i 2009, der kunne det..

Ved dog ikke om skærmene i dag overhovedet kan det med DVB-C tuner..Tror det ikke..
Af jng
#273604
Det "ekstra" billede kan via HDMI fx komme fra en harddiskoptager, en løs tv-tuner, en streaming-dims og givetvis andre ting, jeg ikke kender noget til.
Det må være tydeligt for en stor del af dette forums læserne, at der skal anvendes to tv-tunere til samtidig modtagelse af to rundspredte tv-kanaler...
Af GertrudSand
#273616
Q7 Samsung kan også gøre det med 2 kanaler samtidigt. Her bestemmer du faktisk om PIP skal vises som 2 lige store billeder, eller som et mindre vindue i et af hjørnerne. (Str af dette mindre vindue kan så være helt lille eller ca 1/5 del af skærmens str.)

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Af kan
#337145
Hvilke tv på markedet har PiP mulighed i dag ? (1 tuner eller 2 tuner). Kan ikke finde data for det ved de forskellige tv (f.eks. LG C1) ?