Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#273256
Jo jeg forstår heller ikke helt, den jeg har nu skulle være den seneste, men jeg er dog i tvivl pga sonys tilbagetrækning igår! Den jeg har er vel 14dage gammel via USB.
Ps når jeg skriver PM kommer der en fejl op fra flatpanels, og beskeden sendes uden succes?
#273261
Jeg har lige købt KD65A1. Min skærm fejler også. Jeg opdaterede i går til V6.5603 via usb. Ser desværre at lysstyrken falder efter noget tid ved visning af HDR. Jeg er noget ærgelig over det, da det netop var VM, HDR og 4K der gjorde jeg skiftede min gamle Pioneer plasma skærm ud.
#273263
Brian H. skrev:Jeg har lige købt KD65A1. Min skærm fejler også. Jeg opdaterede i går til V6.5603 via usb. Ser desværre at lysstyrken falder efter noget tid ved visning af HDR. Jeg er noget ærgelig over det, da det netop var VM, HDR og 4K der gjorde jeg skiftede min gamle Pioneer plasma skærm ud.
Den går op i normal igen efter 30-60sek sænkning, ik?
#273265
bendix skrev:
Brian H. skrev:Jeg har lige købt KD65A1. Min skærm fejler også. Jeg opdaterede i går til V6.5603 via usb. Ser desværre at lysstyrken falder efter noget tid ved visning af HDR. Jeg er noget ærgelig over det, da det netop var VM, HDR og 4K der gjorde jeg skiftede min gamle Pioneer plasma skærm ud.
Den går op i normal igen efter 30-60sek sænkning, ik?
Jo, jeg har observeret at lysstyrken somme tider kommer igen. Ved ikke lige om der er noget mønster i det. Det er muligt. Vil lige tjekke det ud i kampen i aften kl. 20
#273269
Min FW: PKG6.5603.0175EUA

Jeg har oplevet at skærmen et par gange efter opdatering blinker ved input på HDMI, Som hvis man bruger dårlige kabler (hvilket ikke er tilfældet). Sluk og tænd for tv’et er ikke nok for at afhjælpe. Måtte slukke på væggen og genstarte for at afhjælpe.
Da det kan være en fejl i den tilbagekaldte firmware, har jeg besluttet IKKE at sende link til denne - sorry
#273271
bendix skrev:Det er også den opdatering jeg har, så det er ikke relevant. Da problemet ikke er afhjulpet. Men dit flimren genkender jeg ikke. Sikker på det er SW relateret?
Nej, det er jeg ikke sikker på. Jeg har tilslutning gennem receiver (Sony STR-DN1080) så kan også være der problemet ligger.

PS: ser Iran vs. Spanien og her ikke set noget til vores dimming issue - meget mystisk
#273275
Oplever samme dimming problem som I andre :-(

Sony A1 65" (Seneste firmware) - Yousee HD Ultra - Direkte til HDMI port 2.
men samme resultat hvis jeg går gennem reciever (Denon x2400) til HDMI port 3.

Håber snart der kommer et fix fra Sony.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8