Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#280482
Det gør du hvor du kan vælge Skrifttype og farve. Når du vælger farve, kan du samtidig sætte et flueben ved Halvgennemsigtig.

Du skal gøre det på hjemmesiden, altså logge ind på din konto fra en webbrowser. Op i højre hjørne vælges Konto og på den side vælges "Underteksters udseende".
#289391
Jeg fandt lige ud af via en gammel nyhed på jeres .com side at OREO er blevet frigivet til den amerikanske udgave af A1'eren. :-) Hvorfor ikke smide denne nyhed op på den danske side?
Det ser ud til fejl er rettet når det kommer til Netflix og DOLBY VISION. Ikke nok med det så komfirmeres det også at Youtube APP og HDR endelig virker. Og... at CALMAN Autocal også er understøttet.
Nu håber dælerme det samme kommer til AF8 i EU!
#350554
Vailant skrev: 24. jun 2018, 13:18 Så melder jeg mig under fanerne med dimming problemet.

Under kampen i aftes, Sverige vs Tyskland, observerede jeg det flere gange. Ser ud som om der går en sky for solen, billedet bliver mørkere. Der går dog typisk knapt et minuts tid, så skruer det op igen - uden at billedet har været skiftet væk fra - skal vi kalde det overbliksbilledet, altså banen set fra siden.

Jeg ser billedet gennem YouSee's 4K boks (YS4000) på et 65" A1, firmware PKG6.5603.0175EUA.

Jeg prøvede så i anden halvleg at se det alm. HD signal fra TV2 - men her oplevede jeg ikke problemet i løbet af de første 20 minutter. Skiftede så igen til UHD, og igen opstod problemet.

Bruger stort set standard indstillinger. Profil Cinema Pro, Lys 35, Kontrast 90, Peak High.
På mit nye LG Oled C2 TV ser jeg et fint lyst 4K HDR billede over min AppleTV. Når jeg så skifter over til Youseeboksen YS4000 så kommer billedet fint frem men i løbet af få sekunder dæmpes lyset langsomt til måske 30%. Jeg er ikke i et skærm-spare-mode. Nogen der kan hjælpe?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8