Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hugosarang
#272945
Hej

Jeg har lige købt et nyt LG OLED C7 tv og er i gang med at se VM på min apple tv 4k HDR.

Problemet er at bolden flimre hver gang den bliver spillet i luften eller triller hurtigt på banen. Jeg ser kampene via Apple tv på stofa web tv app.

Hvad kan man gøre ? og hvad kan være årsagen til flimmer?
Af Beckham
#272946
Der måske ikke så voldsomt meget at gøre. Fodbold via streaming er generelt ikke bare prangende, uanset hvilken tjeneste du kører det via.
Brugeravatar
Af bbplayer
#272947
hugosarang skrev:Jeg har lige købt et nyt LG OLED C7 tv og er i gang med at se VM på min apple tv 4k HDR.
Det lyder som en dårlig kombi, til at se fodbold på, især hvis du vil se flimmerfri tv, bare detaljerne som jeg har set, ligger under HD standard. Forventer du en god oplevelse, så er det nok yousee's boks som kommer tættest på , eller en sat boks med 4k signal.
Af janbau
#272952
Eller Waoo Kabel det kører super godt på min C7 bbplayer har du ikke set den anden tråd med Forkerte farver på YouSee boks det er godt nok 4 k i HDR som har problemer.

Skal nok snart over og se Vm Fodbold i HDR på Stofa Kabel hos min datter for at se hvordan det ser ud på min tidligere Sony X 8509 C 55 tommer som også kan HDR HLG
Af janbau
#272961
hugosarang skrev:Tak for svar det er sikkert bedst igennem yousee eller waoo øv øv :(
En apple tv 4k HDR. er vel elleres god til mange andre ting jeg har da selv tænkt mig at købe en så jeg kan streame Apple iTunes film i 4K + Dolby Vision .


Hvor ser du da tv fra Stofa Kabel sender da også 4 K HDR via kabel og du har da Stofa ikke , hos Waoo koster det 40 kr. mdr. at få kabel tv eller en ekstra tv boks udover den som er med i abo.
Af lennon
#272968
Jeg deltager i koret . Live-tv streaming af sport er en tvivlsom oplevelse på større skærme . Ser selv VM i 4k på et 65” SonyA1 OLED via yousee’s nye box , og det er HELT fantastisk . . .
Af hugosarang
#272972
Jeg har stofa igennem en ven, så bruger Apple tv til at se den via deres App,så har ikke en boks eller ligende :)