Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GertrudSand
#272654
Hej.
Jeg skal have fat i vægophæng og bolte til Samsung 65Q7F 2017 modellen . Jeg har fundet ud af at den er i VESA 400 x 400 og der er flere forskellige ophæng at vælge imellem.. Så langt så godt..

Men hvilke bolte skal jeg bruge.? Er det M8 eller hvad og hvilken længde skal de være på denne model.. ? Der fulgte 4 sorte plastik dutter med, som ser ud til at skulle puttes i skruehullerne bag på TV.. Er det noget DER SKAL benyttes eller er de til hjælp i visse situationer. ?
#272688
Kom til at tænke på en ekstra ting.
M8 45mm er vel den korrekte længde når jeg IKKE bruger de sorte afstands stykker og skal måske derfor op i 50 mm, hvis de skal benyttes. ?
Af MontørThomas
#272690
Du skal bruge de sorte "rør" eller afstandsstykker og der er 4.5cm altså nok jeg har monteret mange af dem og der kun problemer når du IKKE bruger afstandsstykkerne...Så brug dem!
#272691
MontørThomas skrev:Du skal bruge de sorte "rør" eller afstandsstykker og der er 4.5cm altså nok jeg har monteret mange af dem og der kun problemer når du IKKE bruger afstandsstykkerne...Så brug dem!
Tak. Sidste ting. Sætter du beslaget på enden af de sorte afstands stykker og skruer dem fast, eller kræver det store huller i beslaget som afstands stykker kommer igennem?
Hvis du forstår.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk