Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#273282
Helt Klart Sony A1... er meget ked af mit LG E7... skal genstartes for at kunne se kabel tv ca. hver anden måned og remoten som jeg troede var fed skal have nye batterier hver måned !!
Desuden er lyden ikke så meget bedre end std.
OLED er dog en rigtig fed oplevelse men det har SOny jo også!
#273283
JørnNilsson skrev:Har prøvet at tage et billet fra siden, så man visuelt kan se hvor tæt/langt væk det sidder fra væggen.
Men som sagt. Personligt genere det på ingen måde mig til daglig brug.
Jeg må have købt en MINI af de galle&jessen, da jeg har en 1 cm oveni før jeg rammer kanten på min C6 , den er dog buet og derved giver ekstra plads når man skal rode med kabler , eller sidder 3 meter fra siden af kanten , 5 meter væk, så er det C6 praktisk nok, ellers ville en almindelig flad nok have været mit valg men glad for jeg ikke fik B6 dengang :)

Jeg må lige sige, at jeg fandt din målestoks enhed særligt god, til at få en fornemmelse af luften bagi :)
#273287
rotelman skrev:remoten som jeg troede var fed skal have nye batterier hver måned !!
Det må være nogle rigtige dårlige batterier du bruger, jeg har endnu ikke skiftet LG's originale de leverede med, så enten det, eller du har en hund eller kat, eller et barn som elsker at sidde eller lege med knapper hele døgnet :)
Skal lige nævne at jeg købte OLED E6 sølv remote, nogen tid efter jeg blev træt af det sorte plastik look. Den kom så uden batterier, og jeg har så ikke skiftet disse siden den blev taget i brug.