Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mac
#271949
Da kæresten og jeg har købt hus med overtagelse d. 1/8, så vil jeg have erhvervet mig et nyt TV til soveværelset.

Jeg vil helt klart foretrække et Samsung SmartTV, da vi har et MU7005 i stuen.

Mht. størrelse tænker jeg absolut maks 43", da der kun er 1m fra fodenden til væggen hvor fjernsynet skal hænge.

Det skal primært bare kunne bruges til Netflix/Viaplay streaming.

Nogle gode forslag?
Af Mac
#271952
Hov nej, det glemte jeg.

Har ikke de store krav, så er egentlig bare ude efter noget billigt... Det vil kun blive brugt til et afsnit af en serie i ny og næ, og måske sjældent en film.
Af Supergris
#271953
Så er det vel bare om at finde et Samsung-TV i den størrelse, du ønsker, der er på tilbud?

Hvis der er plads på væggen, kan du i øvrigt, sagtens gå op i størrelse, da din afstand til Tvét vel bliver omkring 2,50 m.
Af Grandahl
#271958
max 43 tommer og billig.. Gå efter en 6ér model, synes 5ér modellen plejer at være lige skrabet nok billedmæssigt.
Af UlrichS
#272057
Alt efter hvilken type TV du er ude efter, så vil jeg anbefale samsung eller sony. Har faktisk været meget tilfreds med de farver der er i Sony's skærme :-D
Af PeterD
#272060
UlrichS skrev:Alt efter hvilken type TV du er ude efter, så vil jeg anbefale samsung eller sony. Har faktisk været meget tilfreds med de farver der er i Sony's skærme :-D
Ja, deres "Triluminos" påstand, har alligevel mere indhold end bare tom snak/rekalme som hos mange konkurrenter. :)