Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#270364
"Åhh gud, er trådene om blackfriday allerede tilbage"
Desværre ja O_O

Jeg har planlagt, at der skal købes et nyt TV i 2018, men kan ikke finde ud af hvornår og hvilken!

Første tanke var, at jeg nemt kunne vente til at der kom et godt tilbud, som f.eks. kunne ske på Black friday. Derfor dette spørgsmål:

Er der nogle som kan dele deres erfaring omkring Black friday. Kom der tilbud på de modeller som i ønskede, og hvor meget kunne der spares?

Der kom en tanke i går, at det også kunne være lækkert at opleve VM I 4K ( Så en lignende indlæg, mens hans budget er en smule over mit).

Jeg har sat et budget på 10.000 kr, og kan se at tv som LG B7 findes i det budget, men Sony A1 lokker også, selvom der skal findes yderligere i budgettet.

Selvom det er umuligt at forudsige, så vil jeg udfra jeres erfaringer forsøge at få et indtryk om det værd for mig at vente til black friday, eller om glæden med at få et TV nu, opvejer en evt. besparelse.

Hvis nogle samtidig har yderligere kommentarer med købsanbefalinger, som passer til 55 tommer, 10k som skal benyttes til Sport, smule playstation 4, film osv , lydsystem har jeg allerede, så tager jeg gerne i mod! :)
#270365
Jeg sidder og indsamler tilbud til vores årlige Black Friday-liste. Jeg synes, at der er gode tilbud imellem, særligt på de dyrere modeller såsom OLED samt store formater.

Hvis det kan hjælpe dig, så kan du stadig finde listen over Black Friday 2017 her: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1511171986

Hvis man kigger specifikt på B7 OLED, så har den efter Black Friday ramt endnu lavere niveauer, så det er ikke sådan, at det er den eneste dag, der er værd at handle på. Men sådan vil det altid være. Sidste års modeller rammer som regel bunden umiddelbart før de nye modeller lanceres i foråret. Og så starter de nye modeller højt og falder henover året. Det kommer an på, hvornår man vil købe. Netop nu er et godt tidspunkt til at købe en af sidste års modeller.
#270366
Jeg rykkede på et tilsvarende TV (55" Philips POS9002) indenfor samme prisramme (10k) til et åbningstilbud hos Elgiganten godt en måned før Black Friday sidste år.
Så vidt jeg husker blev den pris ikke matchet for et tilsvarende TV (55" OLED) til Black Friday. Det er dog blevet til netop åbningstilbud rundt omkring i landet - nyligt et LG B7 til 9k (så vidt jeg husker).

Jeg tror dog ikke, at du ser 2018 modellerne komme ned på 10k inden sommer. Så hvis VM på et nyt fjernsyn er en prioritet, så tror jeg det er en 2017 OLED, du skal indstille dig på.

Men siden du har et par måneder at løbe på, så kan du måske ramme et godt tilbud på en 2017 model inden da.