Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#270247
HDR - 4K og størrelse. Og nu har jeg endelig sparet sammen til noget ordentligt. hvilket gør mig sindsygt meget i tvivl.

Lige nu er valget vel mellem en Sony XF9000 og Samsungs Qled9 version, bekymrer mig bare du får en soundbar til 8000 med i købet, og man ikke rigtig kan finde nogle reviews på samsung endnu. Så tænker det måske er for at maske nogle andre problemer.
Af BrianH
#270256
Godt valg :-)
Godt tv, selvom jeg selv ikke kan leve med Sonys langsomlighed ved opstart og kanalskift.

Men du har da ikke været ret meget i tvivl, hvis du på 25 minutter, vælger at bestille et Sony til en formue
Af Beckham
#270257
Tillykke med købet!! Det skal du nok blive glad for. Selv gik jeg sidste år fra en 2-3 år gammel Full HD midrange Sony model til en XE93 og det har jeg bestemt ikke fortrudt. En klar forbedring hele vejen rundt.
#270268
Q9 er ikke god til HDR-film i min mening pga den lidt dumme måde belysningen virker på. XE90 er et bedre valg, så der var du på rigtige spor. Det er synd, for resten af Q9 er rigtig lækkert.
Af Basto
#270271
Brian endnu en ligegyldig kommentar..
Hvorfor ikke ønske ham tillykke, fremfor altid at nævne de dårlige ting ( i dine øjne) når folk har købt deres tv. alle kan jo skifte mening, jeg kan mindes at du fortalte på et tidspunkt at va panel var det værste lort osv.. Men tager jeg fejl? Ejer du ikke et va panel nu?
Lad nu manden nyde ventetiden og vigtigst af alt han valgte det han ku mærke var rigtigt

Mvh Michael