Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#270234
Har spurgt et andet sted.

Er der nogen der vil hjælpe med nedenstående??
Jeg har gjort hvad jeg kunne for at finde ud af det selv!

Jeg har tilsluttet en lille harddisk (som jeg også brugte på mit gamle tv) og sat den fast bag på tv'et. Men den finder den ikke. Kan ikke finde ud af hvorfor.

Har sat den i HDD REC som der står jeg skal (sådan har jeg forstået det). Kan det være harddisken der ikke er af en slags der er kompatibel?
Af thg
#270238
Hvis du har brugt harddisken på et andet tv, skal du sætte den til en alm. PC og formattere den, inden den sættes til tv'et.
Af wiso
#270252
thg skrev:Hvis du har brugt harddisken på et andet tv, skal du sætte den til en alm. PC og formattere den, inden den sættes til tv'et.
Oh sh*t... Har sat den fast med kraftige klæbepuder. Nå, min bommert. Må jo se om jeg kan få den af ...

Jeg har en del udsendelser om Italien derpå som jeg nødigt vil miste. Kan jeg gemme dem på computeren, formattere/gøre den klar til det nye tv, og så lægge dem tilbage igen?
Hvis ikke, kan jeg måske i stedet have dem på et USB stik som jeg så sætter i fjernsynet (her tænker jeg mest på om de overhovedet kan fjernes fra harddisken)?
Senest rettet af wiso 8. apr 2018, 13:48, rettet i alt 3 gange.
Af wiso
#270253
RookiePete skrev:Så laver du samme indstillinger på den udgang hvor din afspiller er sat til.
Hvilke indstillinger? Har foreløbig ikke indstillet noget...

Torben Rasmussen skrev:... du skal indtaste dem igen :(
Indtaste hvad?
Af wiso
#270254
Det kan alt sammen være lige meget. Jeg kan simpelthen ikke få den af. Har brugt for mange puder. :(

Har kun en stationær computer. Og ingen jeg kan låne en bærbar af. Spillet er ude.
Af wiso
#270258
Så fik jeg den alligevel af.
Var heldig jeg havde en meget tynd meget skarp kniv jeg kunne få ind bag og skære puderne over.
Senest rettet af wiso 8. apr 2018, 16:22, rettet i alt 1 gang.
Af wiso
#270261
Har fundet ud af det hele. Det fungerer.

Tak for hjælpen.