Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrRender
#288370
Øv! Men mon ikke det bliver væsentlig forbedret som på de andre Philips skærme der allerede er blevet opdateret - så har man da et vinder OLED i den billige ende.
C.O skrev:Den er ikke frigivet til 55pos9002/12 endnu !
Sidste melding fra Philips i mandags, var at der gik ca 14 dage endnu, hvis de ikke støtte på problemer !
Af HenrikHøy
#288417
Hej,

Hvis I skulle vælge mellem 55pus78x3, 55pus75x3 og 55pus73x3, og prisen er den samme, hvilken vil I så vælge ud fra billedkvalitet.

Bruges til at se drtv, fodbold, Netflix og Blockbuster.

Venlig hilsen

Henrik
Af kaja69
#294983
Jeg overvejer kraftigt et 55" OLED903. Årsagen er bl.a. (efter at have læst mange tests) design, samme høje billedkvalitet som resten af OLED 2018 klassen, højeste lysniveau (ser meget fodbold i dagslys) og bedste integrerede lyd samt Android TV Oreo. Er der nogen ejere af den model (eller 803), der kan dele lidt erfaringer? Savner man Dolby Vision?
Af Xillur
#295436
kaja69 skrev:Savner man Dolby Vision?
Yes, jeg står præcis med samme overvejelse som jeg tolker du står med. Skal jeg vælge en af 2018 modellerne eller skal jeg vente på 2019 modellerne kommer ud med dolby vision.

Jeg køber ret sjældent nyt TV og når jeg gør, så optimerer jeg det som regel til det bedste før prisen stiger eksponentielt. Det taler imod 2019, da de ret sikkert er dyrere, men omvendt vil jeg nødigt stå og mangle dolby vision i mange år frem..

Er der nogen der har fingeren på pulsen eller er det for tidligt i forhold til at vurdere hvilken standard der "vinder" HDR10+ vs dolby vision eller om de kommer til at køre parløb.