Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#287565
Hvis dine Yousee kanaler er kodet, og dine ekstra kanaler er kodet, så kan du kun se eller optage en af disse, og du skal altså finde kanaler på yousee kabeltv som IKKE er kodet som du kan vælge mens du optager, HVIS du har 2 tuner i tv't.
Du har nok kun 1 tuner i tv, kan ikke huske om XF har 2 tunere, da jeg ikke selv bruger det men har den kun 1 , så kan du stadig kun optage 1 kanal, og ikke skifte væk mens det foregår.
Det har intet med CI slot at gøre men det faktum at din tv tuner kun kan vælge en transponder at se på, så dine kanaler skal ligge indenfor denne, før du kan skifte mens den optager, hvis det altså virker.
Brugeravatar
Af bbplayer
#287571
Så burde man jo kunne se ukodet kanaler og optage en kodet/ukodet kanal samtidig. Måske en begrænsning i sony skærmen men dekodning må maximum være på 1 kanal, da meget få CA moduler tillader at åbne 2 kodet kanaler samtidig, og så skal selskabet jo også tillade det :) Det har vi vist ikke i Danmark.
Af Lolland
#287572
Jeg kan se ukodet kanaler når jeg optager kodet eller ukodet kanaler.
Jeg kan IKKE se kodet kanaler når jeg optager ukodet kanaler.
Brugeravatar
Af Pataya
#287895
930E fra 2017 har åbenbart fået Oreo 8.0 opdateringen, så man kan håbe på at 2018 modeller snart kommer med på vognen.
Af Memphis
#289712
Power har weekendtilbud på KD55AF8BAEP til 9999,-

Er det ikke den model der er omtalt meget positivt her i tråden? Og er det ikke noget nær den laveste pris de kan fås / ses til?

Mangler et 55" TV til vores stue og har set mig lun på et Sony.
Af thomas.rubach
#289896
Hurtigt spørgsmål.
På mit xf90 når jeg bladrer i Netflix på atv så når man går fra den ene film til den anden så aktiveres tv'et info skærm konstant. Den der viser hdmi indgang, og skriver hvilken opløsning og klokkeslæt. Er der nogen måde man kan deaktivere dette??



Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#289899
Det lyder som mode-shift pga ændring i frekvens. Hvordan står indstillingerne for video i din ATV mht Match Content?
Brugeravatar
Af bbplayer
#289953
thomas.rubach skrev:aktiveres tv'et info skærm konstant. Den der viser hdmi indgang, og skriver hvilken opløsning og klokkeslæt. Er der nogen måde man kan deaktivere dette??
du kan slå denne banner fra på TV under android indstillinger.
Jeg synes også den er irriterende da den også gør det på andre bokse som skifter billede opløsning eller bare det at skifte kanal, eller PLEX osv..

Mener du finder den under Android -> instillinger -> Kanal opsætning - INFO BANNER

Så slå den fra, og problemet er væk
Af Bace
#291454
Har forsøgt at blive klogere på Sony 2019 oled og synes det er svært at se hvad de reelt kommer med... Airplay 2 er for mig det mest indlysende, men hvis jeg alligevel har ATV så er dette vel tæt på ligegyldigt?

Hvad er jeres holdning er der nogen gode grunde til at vente på Sony’s 2019 oled eller bør man gå efter AF9 på tilbud hen over foråret?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#291457
AG9 får Atmos, AirPlay 2, fladere design, en ny fjernbetjening og en opdateret Android SoC, som skulle gøre et eller andet mere tjept. Vi kender ikke prisen, men forvent nok, at den starter samme sted som AF9 gjorde.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16