Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281657
Det hedder noget ala "Fjern start" og skal slås fra. Dernæst kan du slå funktionen til automatisk at hente opdateringer fra også, så den ikke går ud og søger efter disse. Dernæst kan man slå "Opdater guide i standby" fra også.

Her er et billede af problemet med, at den vågner op:
https://community.sony.at/t5/android-tv ... -p/2366025

TV'et vil tilsyneladende meget gerne ud og se efter noget enten på internettet eller på lokalnettet. I tråden henvises der til en Synology NAS, som jeg også har koblet på når jeg tester, så der kan godt være noget lokalt, den gerne vil ud og holde opdateret. Den læser også fra USB-drev når den vågner, så det kan godt tyde på, at den er vild efter konstant at vide hvad den kan se på netværket.
Af PelleJespersen
#281873
Jeg har også lige købt et AF8 men registrerer at det står og "klikker" tænd / sluk.

Jeg har prøvet de tre bud du giver Torben men det hjælper ikke. Er det normal opførsel af et nyt tv tænder og slukker? (skærmen tænder ikke)
Af PelleJespersen
#281876
Opklarende: Det er samme lyd som når man tænder for tv'et.

Det eneste jeg er skuffet over ved det TV er remoten. En ting er at man laver mange knapper - det er som det er. Men at man laver alle knapperne med "klik" lyd. Når man navigerer rundt ..... klik klik klik klik klik :o( Det er øv bøv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281878
Ja, det er en super fesen fjernbetjening. Jeg ved, at adskillige personer internt hos Sony er enige, så hvis vi nu siger det ofte nok, så kan det være, at det på et tidspunkt når helt til Japan.

Jeg kan kun anbefale, at du finder noget andet til at betjene den med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281883
Logitech Harmony er det oplagte valg, men hvis man vil spendere lidt mere, så er min egen løsning at bruge Lintronic og en B&O-remote.

Jeg har gode erfaringer med denne:
https://www.logitech.com/da-dk/product/ ... on?crid=60

Dette er den jeg selv bruger derhjemme:
http://lintronic.dk/tt455rt238.aspx
Brugeravatar
Af Pataya
#284233
Er der nogle af jer der har haft en switch eller anden 1080p konsol sluttet til AF8'eren? Er lidt nervøs for om de 50ms er en deal-breaker.
Af tommy.jeppesen
#284234
Hej.. Jeg har købt Sony AF9 65", jeg har Yamaha RXA 2040- lyd delen fungerer ikke ordenligt. Skruer ikke altid op selvom det er tilkoblet via HDMI / ARC. er der andre med samme problem eller løsning. Synes jeg har tjekket alle indstillinger i receiver og på TVet. ?
Hvis jeg skruer op med Yamaha remote på SR virker den med det samme.
Af Asimuh
#284938
Power ved at gøre sig klar til BF for 55".

Sony 55XF9005: Pris: 11.999 kr.
Sony 65XF9005: Pris: 10.888 kr.

:-)
Af Don Johnson
#285614
På bilka.dk's forside i dag, reklamerer de med en besparelse på 8000 kr. på 65"AF8 i forhold til "normalpris" .
Ja, det er korrekt meeeen det er vist længe siden tv'et har haft den pris. ;;)

Billede
Vedhæftede filer
bilka.PNG
bilka.PNG (190.16 KiB) Vist 3025 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#285616
Asimuh skrev:Power ved at gøre sig klar til BF for 55".

Sony 55XF9005: Pris: 11.999 kr.
Sony 65XF9005: Pris: 10.888 kr.

:-)
Det er så latterligt dét der. Vi skal nok slå hårdt ned på det når vi laver vores oversigt over BF-tilbud.
Don Johnson skrev:På bilka.dk's forside i dag, reklamerer de med en besparelse på 8000 kr. på 65"AF8 i forhold til "normalpris" .
Ja, det er korrekt meeeen det er vist længe siden tv'et har haft den pris. ;;)
De burde nok have skrevet "Vejl. udsalgspris". Prisen er stadig god, men den reelle besparelse er nærmere 2-3000 kr.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16