Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af DaneLaw
#269774
LG afviser at panelet skulle være anderledes end 2017 versionerne på deres pr-messe i disse dage, og understreger at de er identiske, men om det er gangbart i praksis skal jeg lade være undsagt for syntes personligt den grønnepixel har en krølle jeg ikke kan fornemme via micrsocopet på mit 2017 LG OLED.

Dog ser det ud til at LG har implementeret en ny anti burn-in feature i OS på 2018 lineup som kan dimme kanal-logoer efter en tretrins-skala og en feature som selv aktivt leder efter tegn på kanallogo for herved at dimme disse når den fornemmer et.
Selvfølgelig meget smart, selvom jeg har vænnet mig til at gøre det manuelt via focus-zoom-featuren som jeg bruger til at udvaske og helt fjerne logoer på de kanaler som har hidsige røde logoer som fx Kanal5 eller CNN og især hvis TVet skal stå der i noget tid, men alene rødfarve som jeg er obs på og forsøger at tage mine forholdsregler selvom det næppe er nødvendigt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269777
Det skader næppe at være påpasselig og netop CNN og K5 er storslemme da de bruger primærfarver i logoet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270469
Det er altså spøjst, at LG mener, at de kan prissætte selv deres B8 højere end de konkurrerende mærkers modeller. Umiddelbart ville jeg mene, at B8 er at betagte, som budgetmodellen, der gerne skulle underbyde de øvrige producenters OLED-modeller, hvor C8 så er deres fuldblods-model med Alpha 9, som er deres reelle modsvar til konkurrenterne. Men B8 (65") er sat vejledende 4000 kr. højere end Sony AF8 og 3000 højere end Panasonic FZ800.
Af ZackGem
#270470
Jeps - Det er en Joke.
Jeg var afklaret med at købe en 65" C8.

Men det bliver nu en Sony 65" AF8 - Med mindre testen i kommer med sviner den alt for meget :-)
Kan ikke tro der skulle være 6000kr. mere i vejl. pris i værdi på C8!
Brugeravatar
Af Vailant
#270780
Tjek lige links til Pricerunner i nyheden - der er 2 links til 55" og et til 77". :)
Af sammer112
#271831
Hej, nogle som ved om LG´s 2018 Oled lineup understøtter HDMI 2.0a? hvis ikke er der jo ikke mulighed for at streame Dolby vision og HDR fra f.eks. et apple tv. Jeg har umiddelbart ikke kunnet finde den information noget sted på LG´s hjemmeside.
Af loke132
#272182
Udfra testen synes jeg ikke det virker til der er meget grund til at købe C8 fremfor et C7 det lyder ikke som om der er sket en helt masse? er det en rigtig konklusion at drage?
Af DanishBacon
#272286
Torben Rasmussen skrev:Nej, det er ikke helt galt.
Jeg kunne læse, at C8 har forbedret bevægelseshåndtering ift. 2017. Gælder det også, hvis man bruger TV'et uden diverse TruMotion etc. slået til?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9