Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har ikke netflix lige nu, men havde det sidste år. Der var ingen problemer med punisher i HDR som ellers er ret mørk.

Indbygget netflix app? Har du mulighed for at teste med en ekstern box? Jeg ved ikke om netflix kan castes fra din telefon, men ellers var det en mulighed.

Og umiddelbart kan jeg kun slå HDR fra når jeg bruger Kodi, men har ligesom ikke haft behov for det...
Hvis jeg caster fra min telefon, så starter den bare Netflix app'en på TV'et, så den vej går den ikke, men jeg har en PS4 Pro, som jeg kan prøve fra. Den har godt nok også HDR, men her kan jeg disable HDR på HDMI-indgangen mener jeg, så det må prøves.

Jeg prøvede lige at skrive til Netflix's Chat og det er et kendt problem. Man har ingen mulighed for at disable HDR på Netflix, men hans forslag var at sætte streaming kvaliteten til medium, så vises det i 1080p uden HDR. Så skrev jeg til ham at en bedre løsning så ville være at downgrade mit abonnement til standard og spare 30 kr i måneden, så det er gjort nu, så må vi se om vi kan leve uden 4K :-)
ThomasT1976 skrev:Hvis jeg caster fra min telefon, så starter den bare Netflix app'en på TV'et, så den vej går den ikke, men jeg har en PS4 Pro, som jeg kan prøve fra. Den har godt nok også HDR, men her kan jeg disable HDR på HDMI-indgangen mener jeg, så det må prøves.

Jeg prøvede lige at skrive til Netflix's Chat og det er et kendt problem. Man har ingen mulighed for at disable HDR på Netflix, men hans forslag var at sætte streaming kvaliteten til medium, så vises det i 1080p uden HDR. Så skrev jeg til ham at en bedre løsning så ville være at downgrade mit abonnement til standard og spare 30 kr i måneden, så det er gjort nu, så må vi se om vi kan leve uden 4K :-)
Prøv at lade HDR være. Så kan du se om der er forskel og om det er den indbyggede app der driller.

He he, god alternativ løsning ;)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25