Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#281169
Det er skiftevis i højre og venstre side. Samt i top og bund har jeg lagt mærke til.

Jeg har talt med philips her til morgen, efter de har kigget på billederne. De har ikke set problemet før, men hende jeg talte med, har kigget på billederne med en tekniker, og de anerkendte fuldt ud problemet. Hun sagde ville "eskalere sagen", så jeg ville høre nærmere fra nogle rådgiver og teknikere i løbet af i morgen.

Hvis det er en pixelorbiter, hvilket giver god mening (har ikke hørt om det før nu), så tænker jeg at de må finde ud af hvordan det slukkes.. Ellers må man være tvunget til at købe et andet OLED, hvor det muligvis kan slukkes..
#281174
C.O skrev:Nej det har det ikke,,øv øv
Og hbbtv er heller ikke løst endnu.

Vil tage kontakt til dem imorgen
DR meddelte mig pr. mail den 4/10, at der ville komme en opdatering fra Philips i uge 41, som skulle rette fejlen med hbbtv. Dog er det stadig kun opdateringen dateret den 17/9, der er tilgængelig på Philips hjemmeside og en søgning via TV'et giver heller intet resultat.
#281177
Hej Martin

Philips har lovet at sende mig en mail når dette bliver løst !

Jeg har flere sags nr ved philips pt,,men høre intet fra dem !

Den sag med hdr 10+ hvor de lover at det kommer til pos9002 har jeg kun fået et sags nr og derefter kun tavshed fra deres side !

Har også en sag om deres undertekst via tekst-tv og her sker der heller ikke en skid,,det er bare øv alt sammen !

Håber dog på at det hele kommer via den opdate de har lovet her i nov som også skulle indholde en opdate til android.
#281513
Det som KasperJ beskriver forekommer også på min skærm, at rammen skiftevis i højre og venstre side bliver dobbelt så tyk. Altså at en lodret række af pixels slukkes i en af siderne. Pixelorbiter eller ej, er der så nogen der ved, om dette kan slåes fra?
Ærgerligt at siderne skiftevis ser meget brede ud, når nu man har købt en lækker OLED skærm med en tynd ramme ;-)
#282049
Hey Bjur

Jeg har intet hørt fra philips angående hdr10+ samt hbbtv og manglende undertekster via tekst-tv på dr1 !

Har ellers sags nr og har rykket for svar men de har lukket fuldstændigt i siden jeg sendte den artikel hvor de lover at der kommer en opdate med hdr10+ til pos9002 !

Håber at Rasmus har mere held med at få svar fra philips.
#284772
Sidste nyt fra philips :

De har idag haft ringet til mig.
Har en sag om ingen tekst via tekst-tv og det arbejder de stadig på !
Hbbt-tv, der venter de på dr1 !
HDR10+ kommer IKKE på denne model !
Det var en fra philips som var fejl informeret, som stod for de udtaleser i den artikel, var beskeden fra philips.
Oreo skulle gerne komme her sidst på mdr !

Ikke meget jeg kunne bruge til noget !

Det hele tager alt for lang tid. Syntes det er ret dårligt af et så stort firma !
#284776
Det er noget bullshit!

Manden der citeres er Danny Tack, der er chef for strategi og produktudvikling hos TP Vison (Philips TV). Hvis ikke han ved hvad der kommer til at ske, er der vist ikke nogen der gør.

Det er nærmest et morsomt svar du har fået!
Senest rettet af Pede8000 15. nov 2018, 19:52, rettet i alt 1 gang.
#284782
Kan da lige tilføje HVOR morsomt det hele efter hånden er.

Jeg har rykket for svar et par gange og intet hørt !

Så ringede jeg der ind i dag og fik en lille sød dame i røret.

Hun ville så gerne have mit sags nr og det fik hun. Hun kunne så ikke finde nogen sag med det nr.
Jeg har så lige nogle andre sags nr som de selv har besvaret og spurt om div oplysninger fra mit tv med m.m.
Dem kunne hun heller ikke se. Men så ville hun have mit mobil nr samt mail,, og der var heller ikke noget at se,,,mail og mit mobil nr var ukendt i deres system !

Så måtte jeg jo lige fortælle at jeg har gemt alle de beskeder samt svar jeg har fra Philips og dem kunne jeg da godt mail så de kunne se hvad de har svaret samt lovet,,,,,

Så ville hun gerne have lov til at ringe tilbage lidt senere og så kunne jeg godt findes og jeg fik så de svar som jeg lige har skrevet herinde !

Det er sgu da lidt af en farce ! ;;)

Har godt nok stillet dette spørgsmål under Philips ,,,men skal bruge et oled tv hvor undertekst via tekst tv på DR 1 virker og det helst et Philips oled.

Vil så gerne have model nr til en der ikke høre så godt !
#285891
Kunne også, i forlængelse af Blur's spørgsmål, tænke mig at vide om folk har haft succes med at downloade firmware således at HDR10+ virker? Overvejer at købe fjernsynet hvis det kommer på bud til Black Friday
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 36