Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299830
Hei.
Min fjernkontroll har i flere dager gitt beskjed at ny firmware er tilgjenglig, og den vil gjerne oppdatere. Den ber meg sette inn nye batterier og plassere kontrollen innen 1 meter av TV. Men når den er i gang med å oppdatere går det noen tid før den sier at den ikke finner fjernkontrollen. Er det noen som kan fortelle meg hvordan dette problemet kan løses?
På forhånd takk. :-)
#299832
Jeg har akkurat samme problem med at opdatere fjernbetjeningen.
Det skete for et par uger siden, da jeg opdaterede software på fjernsynet.
Jeg har prøvet med alle mulige løsninger, men intet virker. Får til gengæld hele tiden en besked om at jeg skal opdatere remoten. Det er ret frustrerende.
Håber nogen har en løsning?
GeirH skrev:Hei.
Min fjernkontroll har i flere dager gitt beskjed at ny firmware er tilgjenglig, og den vil gjerne oppdatere. Den ber meg sette inn nye batterier og plassere kontrollen innen 1 meter av TV. Men når den er i gang med å oppdatere går det noen tid før den sier at den ikke finner fjernkontrollen. Er det noen som kan fortelle meg hvordan dette problemet kan løses?
På forhånd takk. :-)
#299835
Hei. Hadde samme problem med min 873. Gå inn i menyen og søk etter oppdatering manuelt. Har kommet en til, vet ikke hvorfor den ikke bare lastet ned automatisk.

Den siste sletter heller ikke alle bildeinnstillinger.
#300728
Hej

Jeg har i en periode oplevet at mit TV "glemmer" wifi forbindelsen hver gang det har været slukket/på stand by. Jeg skal således forbinde til wifi hver tv'et startes op. Har forsøgt at tage strømmen på både tv og router uden at dette har løst problemet. Er der andre som har oplevet lignende og/eller har forslag til løsning?
#302880
Jeg har fulgt anbefalinger her fra siden og kombineret det med hvad jeg ellers kan søge mig frem til. Mit bedste bud er:
Kontrast 100
Lys 55
Videokontrast 100

Hvis du søger tilbage i tråden (omkring side 10) er der nogle opslag vedr. konfiguration af billedprofilerne.
#303384
Den indbyggede Netflix i mit 55POS9002 gør et eller andet forkert med propotionerne, personer bliver f.eks. meget smalle i ansigterne og når billedet panorere sker det ikke med samme hastighed midt i billedet, som det gør i kanterne. Jeg synes det skete efter jeg opdaterede tv'et, men er ikke 100% sikker. Billedeformat i menuen er ikke tilgængelig, når Netflix bruges. Er der nogen af jer der har en løsning?

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
#303617
ThomasT1976 skrev:Den indbyggede Netflix i mit 55POS9002 gør et eller andet forkert med propotionerne, personer bliver f.eks. meget smalle i ansigterne og når billedet panorere sker det ikke med samme hastighed midt i billedet, som det gør i kanterne. Jeg synes det skete efter jeg opdaterede tv'et, men er ikke 100% sikker. Billedeformat i menuen er ikke tilgængelig, når Netflix bruges. Er der nogen af jer der har en løsning?

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Jeg fik hjælp at Philips support. De kunne se at jeg ikke havde godkendt Googles betingelser ved installation. Det ved jeg at jeg har, men tv'et har muligvis "glemt" det ved installering af Oreo. En nulstilling af tv'et hjalp.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36