Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#276566
Complexo skrev:Pede, Tusind tak for målet :)

Superwerder, det ville være lækkert, tak :)
Har fundet det her: 228mm i dybden med foden monteret.

Altså: 76,6 cm x 22,8 cm for foden.
Du kan godt købe et mega lille bord til det. :D
#276631
Har købt 9002eren for 10 dage siden, men er ikke imponeret af bevægelse ved sport. Specielt golf og tennis. Har prøvet alle indstillinger for bevægelse, også alle personlige kombinationer. Bevægelser, bolde er ikke flydende på nogen måde. Nogle gange værre end andre. Har ellers Philips 46 pfl 6606 og der er det meget bedre. Troede at oled var det bedste til sport. Skal man over i noget fra Sony? Håber brugere og eksperter kan hjælpe.
#276636
har samme tv og canal digital, og kan overhovedet ikke genkende det du beskriver, tennis ser jeg meget ingen problemer, og heller ikke med fodbold - har fulgt flatpanels indstillinger, jeg
tror problemet er you see, en bekendt har også you see cabelboks og det skal forestille 720p, ligner et
gammelt videobånd.
#276639
Vi har nu ingen problemer med YouSee (via coax kabelnet, altså via antenneindgangen), og vi ser en del tennis på diverse sportskanaler. Samt fodbold, håndbold, badminton og formel1.
Vi har dog ikke CI modul - kan det have noget at sige?
#276642
Oplever sket ikke det du beskriver, prøv at slå alt bevægelses-halløj fra.
Det har ofte den modsatte effekt.
#276647
Tak for jeres indlæg. Jeg har prøvet at køre det på Flatpanels anbefalinger dvs. med Perfekt Clear Motion på minimum og også med både den og Perfect Natural Motion slået fra. Oplever ikke nævneværdig positiv effekt. Ved fodbold er der sjældent problemer.

CI modulet burde vel ikke været problemet. Det er jo det samme jeg bruger i mit 7 år gamle Philips LCD.
#276715
PeterSt skrev:Bilka har i denne uge POS9002 til kr. 7999 (har lige bestilt det) :)

Jeg håber virkelig, at den kan afspille nogle godt fodbold! :D
Fedt! Tillykke. Jeg måtte op med 11000,- i marts. :D
Det er jo den vej det går med A/V produkter.
#277527
Så har jeg fået mit tv! Og min kæreste har - næsten accepteret - vores nye "møbel".. :)

Vi bruger udelukkende tv'et til at se Viaplay, Netflix, HBO, DRTV og TV2Play.

Det er måske et dumt spørgsmål, men vil det give mening, hvis vi købte Apple TV 4K? Der er jo fx ikke HBO og DRTV i android-tv, så - som det er lige nu - skal vi caste disse ting fra iPhone til tv, hvilket kan være ret belastende..

På forhånd tak for al jeres hjælp :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 36