Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#294155
Jeg har også opdateret og min oplevelse er, at hastigheden på OS er en smule forbedret.
Hvis nogle skulle være interesseret er dette de officielle udgivelsesnoter:
TPM171E _ 107.000.222.001 – Date: 2019/03/04
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Support for Android Oreo on OLED devices (9002/803/903)
- Introduction of Philips TV collection
- Fix for firmware update in shops
- Fix for OLED pixel shift issue
- Fix for ‘network not connected’ message upper right corner (AC power cycle required)
- Improvements for translations
- Improvements of subtitle playback with MKV files
- Improvements for connecting My Remote app
- Improvements for UHD DVB-S reception CTN’s: xxx2/12
- Fix for auto-switch off after few minutes
After the device has received this update, we recommend to check in Google Playstore for updates of
privately installed apps, especially if your preferred Android app update setting was set to ‘No
automatic update’

Kilde: https://www.philips.dk/c-p/55POS9002_12 ... ne/support
#294192
Andre der nu har problemer med lyden? Der er pludseligt ingen options for optical og det eneste lydsignal der virker er stereo uncompressed fra optical. Får absolut ingen lyd igennem HDMI arc.....
(Åbenbart et generelt problem med Oreo på andre tv mærke også)
#294235
Ja, lyden har heller ikke fungeret for mig.

Jeg aktiverede easylink og så virkede ARC/HDMI igen. Det betyder så bare at min shield igen har set sit snit til at overtage HDMI input via soundbaren fra min PS3. Tror bare jeg forbinder PS3 direkte til fjernsynet og så lader shield'en styre soundbaren som den nu lyster.
#294261
det undrer mig, at ved Netflix serien The rain, som angives som hdr, at der ikke kommer en
meddelelse om at hdr signal modtages på skærmen, ved f.eks. roma kommer hdr meddelsen.
det gælder både på den indbyggede aps og på apple tv.
#294404
JensF skrev:Ja, lyden har heller ikke fungeret for mig.

Jeg aktiverede easylink og så virkede ARC/HDMI igen. Det betyder så bare at min shield igen har set sit snit til at overtage HDMI input via soundbaren fra min PS3. Tror bare jeg forbinder PS3 direkte til fjernsynet og så lader shield'en styre soundbaren som den nu lyster.
Jeg deaktiverede easylink. Så virkede optical igen. Hvis arc alligevel ikke virker vil jeg selv være ham der deaktiverer det!
#295374
65pus8102 har Philips oplystning får hdr10+ så det burde 9002 ved også samme årgang osv
Såfremt det ikke er rigtigt håber jeg de har en rigtig god erstatning klar..

Philips kundeservice [#8385XXXX]

Tak fordi du kontakter os.

Vores opkald blev afbrudt (beklager ventetiden i opkaldet). Men jeg kan se på modelnummeret 65pus8102 at dit TV er/bliver kompatibelt for HDR10+. Det vil sige, at hvis indholdet af det du afspiller er i HDR10+ format, vil dit TV vise det i samme format.

Håber du fik svar på dit spørgsmål.

Ellers er du velkommen til at kontakte os igen.

Ha' en dejlig aften.

Venligst brug besvarknappen for at besvare denne mail. Når du svarer skal det være uden at ændre på emne/subject feltet.

Med Venlig Hilsen,
Janni
Philips TV Kundeservice.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36