Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af karuso
#291094 er der nogen der har hørt nyt om de sorte kanter, som opstår skiftevis i siderne og top og bund,
fra phillips. Jeg spurgte i Elgiganten, de sagde jeg selv skulle henvende mig til phillips ha ha ha,
de gider sku ikke røre ved en reklamation.
Brugeravatar
Af Pede8000
#291101 Jeg har det også, tror det er noget "anti-burn in" væsen. Jeg lever med det.
Det er ganske lidt og kun en gang imellem ikk?
Brugeravatar
Af Pede8000
superwerder1 skrev:Jeg har ikke oplevet/bemærket noget.

Men er mere interesseret i hvorfor der ikke er kommet oreo endnu? I følge toengel har 2018 oled'erne fået det allerede.

https://toengel.net/philipsblog/

Helt enig, venter spændt!

Det andet er noget man skal kigge efter, 0,5 cm kant, en gang i mellem. Det er helt sikkert noget der er lavet for at flytte pixler.
Brugeravatar
Af C.O
#291134 De må jo have div problemer med den nye opdate til pos 9002 !

Den sidste besked jeg fik fra Philps sendt d. 4 dec til mig lød sådan :

jeg har fået følgende svar på dine spørgsmål, fra vores teknikere:

Android O: Det er i process og man forventer, at den bliver udgivet i løbet af et par uger, medmindre der bliver observeret fejl undervejs.

HbbTV: Philips er vel vidende om problemet og arbejder på at løse det i samarbejde med DR.

Undertekst via DR1/TV-2 tekst-tv: Hvad er problemet her? Kommer der en screen saver op når det bliver aktiveret?

Det sidst med undertekster via tekst-tv arbejder de også på. Har snakket og svaret på div spørgsmål fra deres teknikker !

Så de vil vel have det hele med i den opdate de vil sende ud til 9002.