Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#255150
Ja...måske var det lige hårdt ok sagt. Der er jo bestemt også klip i rigtig god kvalitet på YouTube. Det jeg egentlig ville frem til var bare at kvaliteten af klippene varierer trods alt en del på Youtube, så måske lidt svært at vurdere tv'ets evne til at håndtere fodbold udfra Youtube klip.

Jeg har i øvrigt ikke hørt andre beklage sig over dette på XE9005, så forhåbentlig er der håb endnu for dig..:-)
Af SonySony
#255155
Tak Peter. Det har jeg også prøvet at ændre på, men det hjælper ikke meget.

Det ligner meget at kanalerne slet ikke bliver taget som digitale men som analog. F.eks er der ingen forskel på CNN som ikke er en HD kanal, og så alle sportskanalerne som er HD.
Af SonySony
#255177
Vil det samme TV give et bedre billede i 55''? Det har jo samme antal pixels så jeg tænker at de må være lidt mere spredt ud på mit 65''.
Af Beckham
#255200
SonySony skrev:Vil det samme TV give et bedre billede i 55''? Det har jo samme antal pixels så jeg tænker at de må være lidt mere spredt ud på mit 65''.
Det er klart at et dårligt signal\billede vil blive udstillet mere jo større skærmen er. Men jeg ville nu fortsat lige afvente inden du går ud og bytter til en mindre skærm. Ved ikke hvad årsagen til dine problemer er, men det er jo en model som er rost rigtig meget rundt omkring på nettet, så der må være et eller andet galt hos dig....om det er antennekablet eller noget ved jeg så ikke.