Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kevin
#2191
Skal ud og have en 32" el. 40" fladskærm.

Den skal bruges til: Xbox 360 (HD) DVD-Film og alm analog tv.

Jeg kikker primært efter noget der kan klares over afbetaling, har kikket hos L'easy men deres udvalg er sparet og kender ikke så meget til andre butikkers afbetalings systemer.

Hvis der var nogen som havde erfaringer med afbetalinger hos nogle af de større elektronik forhandlere ville det hjælpe. (Afbetalingen må max være 1.300kr/mdr - 12mdr)


Takker på forhånd
(Det er sent så undskylder hvis det ikke giver mening)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2200
Flere af de andre store kæder tilbyder også afbetalingslån, men det er noget man ansøger om, og det er ikke nødvendigvis noget som kan lade sig gøre alle steder.

Jeg ved ikke hvordan Hifi-Klubben håndterer det, men kæder som El Giganten og Electric City er forbundet til Ribers (RKI). Hvis du således er registreret i deres database for manglende betaling på tidligere regninger eller en helt anden sag, så vil de ikke lave lånet/kreditten.

Derudover hænger godkendelsen typisk sammen med samlevertilstanden og den månedlige indtjening.

Men jeg synes du skal tage ud og kigge lidt. De har typisk brochurer liggende fremme, som har et ret overskueligt skema. Jeg har selv arbejdet i en af de større kæder, men jeg kan ikke lige huske om man kan få et fornuftigt lån med den afbetaling per måned.
Af charlie2612
#2204
Tror du ikke det er billigere at låne pengene i banken, istedet for de til tider ågerkale renter samt gebyrer som alle jo er bekendt med de forskellige finansseringsselskaber tager :)
Af hsj
#2207
Jeg har brugt afbetaling igennem hifiklubben, og det var billigere end hvis jeg skulle have lånt pengene i banken.

Du kan jo altid gå derned og få dem til at regne ud hvad det vil koste.

Jeg ville personligt aldrig have noget at gøre med Leasy, da deres låne omkostninger er sindsygt høje.
Man spørg de forskellige steder, da de gerne vil regne ud hvad du kommer af med ialt.
Af Winnick
#2212
Hvis du i HIFI klubben vil betale over 6 måneder, så opkræver de udelukkende et engangsgebyr - ingen renter
Af Kevin
#2226
Mange tak for al hjælpen, det et smukt forum det her!

Skal ned i min lokale Hifi Klub imorgen og få en 12mdr afbetaling på et SAMSUNG LE-40R51B


Hvis det er et lorte tv må i gerne sige det :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2235
Det er skam ikke et lorte Tv, men overvej evt. om Samsung M61'en er indenfor budgettet. Hvis den bliver for dyr, så synes jeg R51 modellen er rigtig lækker til prisen.

Meld endelig tilbage med lidt erfaringer :)