Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af niemann
#17767
hejsa
jeg går lidt og overvejer at investere i en 42" fladskærm fra zepto. Kender flere der har bærbare fra zepto, og har ikke hørt megen klage derfra... prisen er også til at overkomme, og specifikationerne ser da også ud til at være meget fine.

Så ville lige høre om der er nogen der har nogen erfaring eller har set sådan en fladskærm fra zepto, og muligvis kunne give en vurdering?
Af Kief
#17768
niemann skrev:hejsa
jeg går lidt og overvejer at investere i en 42" fladskærm fra zepto. Kender flere der har bærbare fra zepto, og har ikke hørt megen klage derfra... prisen er også til at overkomme, og specifikationerne ser da også ud til at være meget fine.

Så ville lige høre om der er nogen der har nogen erfaring eller har set sådan en fladskærm fra zepto, og muligvis kunne give en vurdering?
Jeg ville hellere kigge efter Toshiba 42c3000p i stedet for. Har ingen kendskab til Zepto men det må næsten være et tv købt billigt i østen og så fået navnet, lidt ligesom Alfaview og det er ikke ligefrem kvalitet... De anerkendte mærke er lidt mere troværdige..
Af Zee
#17776
Ja 8000,- det er godt nok billigt... Og den har endda DVB-T tuner og HDMI.
Men den tager dog ikke 1080i/p...
Jeg ville dog heller ikke turde købe den uden at have set den i brug eller hørt om andres erfaringer. Jeg tror dog også jeg hopper på én med 1080p, så jeg kan få fuldt udbytte af min kommende Xbox360 Elite.
Af Gert13
#17781
Jeg mener at have læst at der i "HDready" standarden er et krav om at tv'et skal kunne modtage 1080i og selvfølgelig 720p, så alle HDready tv kan klare 1080i. Men 1080i/p bliver da nok lidt federe med et 1080 panel.