Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hik
#17278
Jeg har i dag været ude og kigge på skærme, den jeg falder mest for er:
Pioneer PDP-427XA / PDP-4270XA, tror det bliver 427xa!

Har kigget på sharp osv. men kommer ikke til at sætte min til en computer såå..

Så jeg glæder mig til mit køb :D

Vil bare høre jer, hvordan i tror jeg kan connecte min Sony RDR -HX920 bedst til min nye plasma, da der jo ik er HDMI i sony'en :-(


(Men har dog ikke set "Panasonic - TH-42 PX70" men tror ikke den er bedre end pioneer 427? eller?)
Af bxtc
#17298
hik skrev:Jeg har i dag været ude og kigge på skærme, den jeg falder mest for er:
Pioneer PDP-427XA / PDP-4270XA, tror det bliver 427xa!

Har kigget på sharp osv. men kommer ikke til at sætte min til en computer såå..

Så jeg glæder mig til mit køb :D

Vil bare høre jer, hvordan i tror jeg kan connecte min Sony RDR -HX920 bedst til min nye plasma, da der jo ik er HDMI i sony'en :-(


(Men har dog ikke set "Panasonic - TH-42 PX70" men tror ikke den er bedre end pioneer 427? eller?)
Hej!

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra 427 fra pioneer. Da de altså har en del problemer med de såkaldte skygger/gardiner på deres skærme... Jeg har selv købt et, og det ryger retur da der er skygger og gardiner overalt på skærmen... Køb et 507XD hvis du har råd og plads til det istedet... hvis ikks 1080 24P betyder noget for dig, så tag et PX70 istedet for..... just my 2 cents.

Læs mere her evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... 20723&PN=1

Mit ryger selv retur til fordel for 507XD eller PX70.
Af hik
#17304
Okay må jeg jo finde et sted hvor de har den, så jeg kan se om den viser et godt billede den PX70