Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ivanovich
#270450
Jeg holder lidt øje med B7V i øjeblikket og har observeret at Power og bilka som er de billigste (10.000) kun har få på lager i butikker, ikke online. Mens elgiganten, som lige har sat deres pris op til 11.000 i dag, har 100+ online samt i 32 varehuse.

Er der mon tale om storindkøb for at lave knaldtilbud, eller restopkøb af de sidste skærme, så de kan sælge dem lidt dyrere?

Hvad tænker folk?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270457
Yes. Det var slet ikke en kritik af indlægget. Det var blot hvis man nu fik smag for deres kanal, så skulle man nok være OBS på, at de næppe udgiver vildt kritiske anmeldelser, da det ikke vil sælge produkter.
Af henningdalgaard
#270615
Skal på ferie i en måned på fredag. Vil have Oled. Skal jeg snuppe 55c7 nu eller bliver den billigere end 9999kr? Har vel indtil midnat hos power. Men det ser ud til at jeg skal til Randers (bor i Aalborg) Kan man forestille sig at elgiganten vil matche prisen? I morgen er der bare ikke noget at matche da tilbuddet slutter i dag.



Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Af ThomasNielsen
#270618
Har lige bestilt 55c7 i power Frederiksberg til 9999. Ture ikke vente længere. Tror ikke prisen kommer længere ned,( bare min vurdering) det virker heller ikke som om der er mange modeller tilbage i de forskellige butikker og online forhandlere.
Fik en kalibrering med for 700. Ved ikke om det er penge ud af vinduet. Men sælgeren sagde de brugte udstyr til 80.000. Til at kalibre med.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270628
Torben Rasmussen skrev:Brugt forkert er det lige meget hvad det koster Billede
hehe, og brugt rigtigt så kan de billiste også følge med selv om de er lidt langsommere.
Af golfer
#270632
Hvordan ser i udviklingen på Sony A1KD65 jeg står og skal have et nyt tv og selvfølgelig skal det være OLED, men hvor jeg ser LG falde jævnt hen i pris og være på tilbud så ser jeg ikke samme bevægelse hos Sony.

skal jeg bare bide til Bolle og Acceptere at A1 i 65" næppe kommer under 21'000kr inden for overskuelig fremtid.
Af Turbomodul
#270634
Angående Panasonic 65ez950, så er den nu nede under 22K.

Kan man have en forventning om, at også denne model er med i den "VM Fodbold" kampagne der gør at mange modeller (også OLED) falder betragtelig i pris op til mesterskabet?

Det kan ikke vare så længe inden der kommer VM feber.

Har set at TV2 sender i 4K til VM.
Af henningdalgaard
#270635
mon ikke den kampagne bliver på 2018 modellerne. Jeg har talt med Power i dag og de siger at der ikke er mange tilbage af 2017 modellerne. Bare mit bud... Ville gerne have 65" ned i pris. DEt er lidt vildt at de ekstra 10" skal koste 8-9-10k
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270674
Det er jo prisudviklingen vi snakker om her, og det kunne jo være en indikator for hvad forhandlerne har tænkt sig at sætte prisen til. Så jeg synes da ikke, at det er uden betydning.
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 192