Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#284247
dktipe skrev:Power har hævet prisen på LG 65 C8 til 34990 kr... virker mærkeligt når Elgiganten tager ca 20.000 kr og Power reklamere med deres prisrobot.
Hvis man kan dokumentere at tidligere pris var der i mindst 5 uger, som anses for vejledende , så må de ikke hæve prisen og sænke den igen indenfor få uger og kalde det tilbud, så ryger den til forbrugerklagenævnet. Og så vanker der bøder, det har elgiganten prøvet og andre. Det er rigtig farligt.

Archive.org husker rigtig meget, som kan bruges til at dokumentere det.
Af DemonTwisterz
#284255
Gromit skrev:Pas rigtig godt på med Black Fup Friday.[/url]
Sidste år samlede flatpanels tilbudene sammen og vurderede dem. Det tror jeg også at planen er i år, og så er det jo bare at holde sig ajour herinde på siden inden man styrter ud og brænder sine penge af på et dårligt tilbud. Der er mange dårlige tilbud Black Friday, men der er rent faktisk også nogle gode imellem, man skal bare gøre sin pris research ordentligt, ellers er man sgu selv ude om det.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#284364
Mærkeligt at Elgiganten Skejby nu er begyndt med denne fordummende 1dkk politik som butikkerne ellers har været flinke til at gå uden om..
Man har set det ved flere lejligheder hvordan laveste fællesnævner så tager teten og det ofte er med videre-salg for øje som bliver vejledende.
bla hvor kyniske personer bruger adskillige hjemløse til at ligge der i flere dage og betaler dem for det via alkohol eller trusler for herved at kunne rydde en hel håndfuld fx Iphone7 til 1dkk pr stk...
Har været flere ærgelige eksempler på dette og mener det var en af årsagerne til at visse butikker gik væk fra denne 1 dkk gimmick men tilsyneladende ikke Elgiganten Skejby.
https://www.elgiganten.dk/cms/skejby-el ... #1krtilbud

Bla flere af de sager som huserede med hjemløse i Odense som får tæsk, når det er den første i måneden af black army medlemmer for at de skal aflevere deres kontanthjælp.
Tv2 har skrevet en del om det..her mener jeg at det nogle af de andre ting som blev listet var at gå med narko og trusler om at ligge i kø eller overvåge visse forhold. (kort og godt de bliver brugt som personlige slaver som man kan få til at hoppe og danse som man lyster og hvis de ikke makker ret, så bliver snudeskaftet knækket som tilfældet med ham den hjemløse Nicolai Hansen som har været modig nok til at gå i retten med Black Army og Daabas indvandre familien)
Troede at kæderne var gået væk fra disse 1 DKK tilbud og fundet et mere passende leje, hvor det stadig var et absurt godt tilbud som folk jagtede og fx ½ eller 1/3 af aktuel markedpris.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#284371
DemonTwisterz skrev:
Gromit skrev:Pas rigtig godt på med Black Fup Friday
Sidste år samlede flatpanels tilbudene sammen og vurderede dem. Det tror jeg også at planen er i år, og så er det jo bare at holde sig ajour herinde på siden inden man styrter ud og brænder sine penge af på et dårligt tilbud.
Jep, der kommer en fuld liste med de bedste tilbud her på siden. Den kommer online lidt tættere på Black Friday 2018. Vi publicerer inden da en artikel med nogle tips og råd specifikt ift. tv-skærme og AV/TV-relaterede produkter.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#284414
Vi holder pt. øje med før-priserne og noterer dem for en række populære TV og så ser vi hvor prisen ender på BF. Der skal nok komme en indikation på de TV, som er dårlige tilbud også i vores "tilbudsjagt".
Af Don Johnson
#284416
Rasmus Larsen skrev: Jep, der kommer en fuld liste med de bedste tilbud her på siden. Den kommer online lidt tættere på Black Friday 2018. Vi publicerer inden da en artikel med nogle tips og råd specifikt ift. tv-skærme og AV/TV-relaterede produkter.
Torben Rasmussen skrev: Vi holder pt. øje med før-priserne og noterer dem for en række populære TV og så ser vi hvor prisen ender på BF. Der skal nok komme en indikation på de TV, som er dårlige tilbud også i vores "tilbudsjagt".
Det er et super fedt initiativ I har gang i her!
Senest rettet af Don Johnson 13. nov 2018, 11:22, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#284417
Der har været lidt eksempler allerede nu på, at butikkerne er ved at geare priserne op til "vejl. udsalgspris", så de kan sætte dem ned igen. Min kone sendte mig et billede af en af Elgigantens TV, som pludselig var steget 100% i pris, så den nu lå på startprisen, hvor de øvrige webshops var markant lavere i pris. Så vi må lige prøve, at holde øje med om der er sådanne mærkværdigheder i gang på produkterne.
Af Coolsmarti
#284432
Der er også opslag på Elgiganten DK's Facebook side hvor flere har opdaget at varene er røget tilbage på normalprisen. Det er helt sikkert sundt med en god portion skepsis.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#284736
Vildt at de mener, at W8 skal koste 40.000 kr. i et køtilbud. W7 har jævnligt været under 30.000 kr. ved diverse ugetilbud, og så vidt jeg husker, så var den da også ret langt nede da der blev åbnet butik på Strøget?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#284742
Lyden skulle også være bedre i E8, siger LG. Vi har ikke rigtig haft ordentlig lejlighed til at lytte. I to omgange er levering af LG E8 gået i kage, så vi orker ikke at prøve en tredje gang nu, hvor CES 2019 nærmer sig.

Det skal primært være glas-designet, som man er villig til at betale ekstra for, før merprisen giver mening. Det gjorde jeg i sin tid med LG E6 og udover den grimme elektronikkasse, så synes jeg, at glasset løfter designet.
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 192