Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
#347734
Det er åbenbart for lang tid siden, at jeg har haft med sælgere at gøre :D

Hvis vi snakker LG's OLED-serier, er det så C2'eren, som må regnes for C1'eren afløser eller er der en anden model? Så får jeg sat Pricerunner op.
Af George1
#347738
steadi skrev: 30. nov 2022, 09:30 Ah, jeg havde ikke bemærket, at det er med hvid bagside. Selvom det skal op og hænge, så ville jeg nok foretrække sort bagside.

Tusind tak for hjælpen.

Edit: Sælgeren havde ikke lige varslet inden snakken, at butikken ikke modtog yderligere C1'ere.

Men til gengæld havde de jo masser af andre modeller og jeg skulle også være obs på både burn-in og genskin ift. OLED... ::l
Ikke noget problem på dette site.
Af steadi
#347739
George1 skrev: 30. nov 2022, 12:03 Ikke noget problem på dette site.
Jo jo, hjælpen er altid af høj kvalitet, men det vil jeg også gerne anerkende :) :)

Til sælgerens fordel vil jeg dog sige, at jeg fik et rigtig fint tilbud på Sonos'en, så den lander en af dagene. TV-jagten er udsat indtil, at priserne kommer lidt nedad igen.
Af steadi
#348351
Indlæg slettet.

Mods, hvis det er imod forum-reglerne at "slette" indlæg via rette-funktionen, så beklager jeg og hører gerne for det.
Senest rettet af steadi 25. dec 2022, 15:15, rettet i alt 1 gang.
Af steadi
#348377
Rasmus, er der nogle af tilbuddene på 65”, som er værd at kigge på? Min første tanke var C2, men som I har markeret, så har den været solgt billigere end nuværende tilbud.
Af steadi
#348542
Uden at vide meget om Samsungs lineup, er 95B’eren så cirka svarende/sammenlignelig med LG’s C2’eren? Blot for at have en ide om kategori.
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 192