Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#272618
Apropos så husker jeg ikke at have set så mange OLED-tv på tilbud på samme tid, som lige nu. Det hænger naturligvis sammen med fodbold-VM: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1320152757

LG, Philips og Panasonics 55" sælges alle til 9.999 kr.

Jeg synes også godt det kunne lugte lidt af, at Sony A1 udgår indenfor nogle måneder. Rygtet går jo, at der kommer en ny OLED-model kaldet AF9 i sensommeren / efteråret. Det kunne sagtens tænkes, at det er en direkte afløser.
Af Beatwolf
#272630
Var i Power i går for at hente et LG 55" C7 men så så at 55" C8 er røget ned i 15.000 allerede. Sælgeren talte meget varmt for et Samsung Q7 til 13.000. Går ud fra at der ikke er så meget at diskutere og at jeg skal snuppe et LG 55" C8??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#272633
Baseret på billedkvalitet, så er Q7 ikke et alternativ, efter min mening. Så spørgsmålet er nok om du er villig til at give 5000 kroner ekstra for en 2018 LG-model. Der er ikke de store forskelle på 2017 og 2018. Personligt ville jeg nok have snuppet 55" C7, hvis jeg stod i samme situation.
Af PeterD
#272636
Beatwolf skrev:. Sælgeren talte meget varmt for et Samsung Q7 til 13.000. Går ud fra at der ikke er så meget at diskutere og at jeg skal snuppe et LG 55" C8??
Pisse træt af de lorte sælgere som gør ALT for at fremme Samsung's LCD skærme.

Det er til grin at de bliver ved og ved.

OLED er bare så meget bedre end LCDteknik.

Skal du endelig købe noget LCD så hold dog til Sony, og så tilbage til tråden. 8-)
Af JørnNilsson
#272648
Vi kan jo kun glæde os over, at priserne begynder at komme ned i et lidt mere menneskelig leje. Og måske ønsker LG også at OLED skal have så stor en markedsandel, inden specielt Samsung kommer med en ny teknologi der kan konkurer med OLED???
Af PeterD
#272652
JørnNilsson skrev:Vi kan jo kun glæde os over, at priserne begynder at komme ned i et lidt mere menneskelig leje. Og måske ønsker LG også at OLED skal have så stor en markedsandel, inden specielt Samsung kommer med en ny teknologi der kan konkurer med OLED???
De har forsøgt sig med meget, men ærlig talt: Flotte ord og store reklamer gør det ikke alene.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#272903
Det er jo deres egen skyld, hvis de ikke kan finde ud af at styre lageret ift lancering af nye produkter. Nogle år har det passet ret godt med, at den gamle model af en skærm blev helt udsolgt lige op til lanceringen af den nye. Jeg synes Panasonic har været gode til at få de gamle ud samtidigt med, at de nye kom. LG har ikke rigtig formået at slippe af med de gamle OLED før den nye model ramte markedet.
Af Beatwolf
#272948
Puha C8 65" til 20999..og så har jeg lige hentet et 55" c8 til 15k.. det er fristende at returnere og hoppe på det lidt større :/ alt for mange tilbud for tiden :P
Af Renoldo
#272962
Hej

Jeg overvejer kraftigt at hoppe på LG C8 i 65 til de 20.999,-

Men problemet bliver måske transporten, jeg har målt efter og kassen det kommer i, kan lige ligge ned i min bil.
Men tror i at det er et problem at transportere det liggende i kassen?
Af Gromit
#272963
POWER leverer GRATIS til ens bolig. jf. ovenstående køb. ;)
Brugeravatar
Af Vailant
#272976
Jeg hentede selv mit A1'er 65" bag i bilen, liggende ned på 2 lag hynder til havestole. Bare sørg for at kassen er understøttet hele vejen - ikke noget med at kassen kun støtter i begge ender, så dit bagagerum skal være helt flat i bunden.

Bare kør ordentlig, så bør det ikke være noget problem - men du kan også vente på Powers levering, og så satse på de kan levere ordentlig. ;)
Af JørnNilsson
#272978
Kassen til A1 i 65” er KÆMPE STOR. Jeg har en Skoda Octavia 5 dørs(der er kendt for et stort baggagerum i forhold til størrelsen). Der kunne den lige præcis presses ned i (ligende).
Alt mindre og den skal stå på tværs med meget store mængder puder m.m. Vær også opmærksom på, at A1 65” vejer 49 kg når det er pakket ind. Så tungt at bære op og vi var 3 personer til at pakke det ud. Kan afgjort anbefales.
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 192