Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af o27
#327533
Forstår ikke helt konceptet udover hvad der er beskrevet i jeres artikel, er den et live show hvor der kommer særlige tilbud der kun kan købes under dette live show?

Har lige købt LG OLED48 i sidste uge, så hvis den kommer længere ned vil jeg da gerne bruge en times tid på at spare lidt ekstra på pris-match
Af viktorviktor
#327555
De stod inde på tv-shop-siden som et sneak-peak før de gik igang :) Er i tvivl om jeg skal trykke på knappen - er fortsat 500,- fra min smertegrænse på 77", men skal nok vente til efteråret før de kommer herned igen.
Af Maestroelite
#327556
OLED65CX6LA er nede på 12.741,- indtil midnat sagde de på power, med rabatkode OLEDCX15
Hvis man bestiller på chatten er der også fri fragt samt et gratis HDMI kabel 2.1

(Er det ikke laveste pris de har været nede på?).
Af Jumme
#327560
Maestroelite skrev: 25. feb 2021, 21:48 OLED65CX6LA er nede på 12.741,- indtil midnat sagde de på power, med rabatkode OLEDCX15
Hvis man bestiller på chatten er der også fri fragt samt et gratis HDMI kabel 2.1

(Er det ikke laveste pris de har været nede på?).
Det er det. Men jeg forstår ikke.. deres chat lukker kl 20, så der kan ikke være meget mulighed for at bestille på chatten? Jeg prøvede, den var lukket. Så ingen fri fragt.

Endte i øvrigt med at købe hele 2 stk. CX55 - fordi El-gigantens prisrobot straks sænkede prisen, ned til en krone over Powers pris, under Powers show.
Af Maestroelite
#327570
Jumme skrev: 26. feb 2021, 01:05 Det er det. Men jeg forstår ikke.. deres chat lukker kl 20, så der kan ikke være meget mulighed for at bestille på chatten? Jeg prøvede, den var lukket. Så ingen fri fragt.

Endte i øvrigt med at købe hele 2 stk. CX55 - fordi El-gigantens prisrobot straks sænkede prisen, ned til en krone over Powers pris, under Powers show.
Ok så er de nok gået hjem tidligere alligevel.
De sagde under live eventet at deres chat ville være åben indtil alle dem i kø var ekspederet, om det så var indtil midnat, så skulle de nok sørge for at være der.
Så enten har de været meget effektive, eller også var der ikke så mange i kø alligevel.

Nå men du fik da stadig TV til en god pris, et HDMI kabel kan man altid købe og fragt er for det meste til at overkomme.

Bliver spændende at se priserne på 2021 modellerne og deres udvikling, om CX'eren så stadig er et godt tilbud hvis de nye starter lavere, kommer de sikkert også hurtigere ned, men man kan jo altid lige vente, og det gad jeg ikke mere 8-)
Af Jumme
#327574
Maestroelite skrev: 26. feb 2021, 09:20 Bliver spændende at se priserne på 2021 modellerne og deres udvikling, om CX'eren så stadig er et godt tilbud hvis de nye starter lavere, kommer de sikkert også hurtigere ned, men man kan jo altid lige vente, og det gad jeg ikke mere 8-)
Jeg tror de ny C1 kommer til at starte lidt som sidste år, for tydeligt at markere forskellen op til de ny G1 med flere hundrede nits højere nyudviklet OLED teknologi. Vi får se. :)
Af Tobias83
#327578
Hej,
Jeg kan fortælle at både Power og Elgiganten stadig tilbyder LG OLED CX65 til 12,741 DKK. Dog uden levering. Skriv/ring på deres chat og spørg efter det.
Af Oliver400
#327606
Tobias83 skrev: 26. feb 2021, 11:23 Hej,
Jeg kan fortælle at både Power og Elgiganten stadig tilbyder LG OLED CX65 til 12,741 DKK. Dog uden levering. Skriv/ring på deres chat og spørg efter det.
Hmmm er det blot gælende for den model eller kan man eventuel gør det samme med GX65?
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 192