Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henningdalgaard
#270759
bbplayer skrev:Prisen er 15490,- idag, og har været det i flere uger, så det går hen og bliver normal pris for dustin iflg. dansk købe lov :) Så din besparelse er 500kr som jeg ser det.

Måske kan du bede dem sende det senere? Det er da værd at prøve at spørge dem.
Link til pris tak! Dustin tager 18490 og billigste pris jeg kan finde er 17999.Jeg har ledt et stykke tid og har ikke fundet det til den billigere. Dustin havde den til billig pris et par dage i påske men det blev fjernet igen - selv om den billige pris stod i lang på oversigten på flatpanels tilbudsjagt.
Hvis jeg bare sparer 500kr og norm-prisen er 15490 annullerer jeg handlen og venter bare en måned med at købe.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Brugeravatar
Af bbplayer
#270762
mart198i skrev:Dustin har LG 65B7 på tilbud til 15.490 ,-. Dog koster fragt 399,-
http://www.dustinhome.dk/content/tt/?tt ... oled-smart

Men af en eller anden mærkelig grund, så kan man kun finde skærmen til den pris hvis man anvender linket. Søger man på deres hjemmeside, så kan man ikke finde skærmen til den pris :o
Jeg formoder det var denne link du brugte? Her koster det stadig 15.490,-

(Citat er så kun fra d. 10 april, men ikke en nyhed)

Nå, nu nærlæste jeg så også citat, og jo, den pris virker kun via dette link, mærkeligt. tidligere idag brugte jeg vist ikke det link, og jeg fik endda en reklame i bunden af skærmen som sagde 15490,- ... Skummelt. Er det trivago og snyd med priser afhængig af link?
Af henningdalgaard
#270765
ja det er sgu underligt. Jeg skrev med Dustin for to dage siden for at høre om de kunne sælge den til mig til tilbudsprisen fra påsken. De svarede med det samme at det var en kort kampagne og at de tabte penge på hvert tv de solgte til den pris.
Og så virkede linket igen i dag, og i aften virkede det ikke - og nu virker det igen...

Underligt at når man søger tvet frem på deres side, så er prisen 18490,-
Det må næsten være en fejl at det link lader til at være aktiv en gang i mellem. Nu står der også kun max antal 1 - men det er måske ikke lager status, men at man kun må købe et stk til den pris?
Af henningdalgaard
#270770
så er det da bare med at bestille inden de opdager det:-)
Hvis det er sandt når de siger at de taber penge på hvert tv til den pris, så kommer prisen nok ikke derned mange gange inden lagrene er tomme.
Af henningdalgaard
#270773
ja, det er lidt blandende anmeldelser. Jeg satser på de har fået bedre styr på sagerne. Den pris er bare så lav, at jeg valgte at slå til. Alternativet var en 55" oled og på den her måde får jeg 65" :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#270774
Jeg mener så du går fri, hvis du har yderligere fået en 500kr mindre pris, som altså blev ændret igen, og som beviser butikken er velvidende om denne 15490,- pris og de altså bevidst beholder dem friske og opdaterede når de rettet den tilbage.
Brugeravatar
Af Huleboer
#270775
https://dk.trustpilot.com/review/www.dustinhome.dk

Der er forskel på dustin (erhverv) og dustinhome (Privat)

Den er selvfølgelig stadig ikke grøn 8)
Scoren lider dog nok stadig under den prisfejlsag de havde for et par år siden hvor folk gav negative anmeldeser i flæng.

Full disclosure; Jeg arbjeder i dustin erhverv. Kundeservice for private har jeg intet med at gøre. Det er en helt separat forretning.

Edit: Stavefejl.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270785
Huleboer skrev:Full disclosure; Jeg arbjeder i dustin erhverv. Kundeservice for private har jeg intet med at gøre. Det er en helt separat forretning.
I deler dog samme salgssider, så tilbuddet var gældende for erhverv hvis man ville det. Og nu er det væk :)

Så fejlen , hvis man kalder den det, er fjernet, tilbuddet findes ikke mere.
Brugeravatar
Af Huleboer
#270797
True.
Jeg skrev det mere for at komme eventuelle henvendelser i forkøbet da jeg ikke ville kunne hjælpe med dem alligevel 8)
Af golfer
#270828
Well in all fairness så er priserne på Dustin erhverv altid eks moms og det passer altså med den pris du nævner. (dog uden moms)
Af henningdalgaard
#270830
Prisen var med moms, og prisen på 15.490 har været deres tilbudspris, eller hemmelige/fejl link pris flere gange, men det lader til de har fået mere styr på det nu, og fået den lukket. Prisen er nu 18490. Billigste pris på nettet er 17.995 så det er i hvert fald en god pris. I kan jo prøve at holde øje med om linket bliver aktiv igen. Der er vistnok tale om dette: http://www.dustinhome.dk/content/tt/?tt ... oled-smart
Tv'et bliver leveret i dag, så det har været god service og hurtig levering. Faktisk hurtigere end de lovede i telefonen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270836
Super, du fik det. Da de har en ringe måling på trustpilot, skal du måske bidrage med et positivt udfald af dette for dustinhome (privat). Det er da helt ok , mener jeg :)
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 192