Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zion
#340918
Kan jeg godt se nu, men det var den inden for de sidste par dage havde de den til 40k, så mon ikke de får den igen, ellers skal Elgiganten lige komme med et knald tilbud på den :D jeg satser at den kommer ned i den pris senest til Blackfriday, ellers bliver far skuffet :D
Brugeravatar
Af KimKaos
#340923
Det er ikke sikkert at 83" A90J kommer ned under de 30K i år - A90J serien er stadigvæk sammen med A90K deres top-WOLED model - medmindre de senere på året smider A90K i store størrelse (55" - og op) på gaden så holder prisen sig oppe
Af YCSMS
#341602
Hvordan plejer det at være med åbningstilbuddene. Kan de finde på at matche priserne i deres andre butikker, eller ElGiganten evt.?
Af Hanga
#341612
Zion skrev: 13. apr 2022, 16:06 Rasmus hvordan vil opgradering fra c9 til C1 eller skal jeg smide 8k mere for A90j ?
Jeg tror godt jeg ved hvordan Rasmus vil svare - opgraderingen er minimal og selv ved A90J er det svært at retfærdiggøre ift. det du skal betale.

Hvorfor vil du allerede skifte TV igen?

Vent og se hvordan det går med QD-OLED som jo umiddelbart bringer det største ryk i udvikling set i mange år (på OLED fronten).
Af Zion
#341613
Pga størrelsen, vil gerne gå fra 65” til 83” men er tvivl om jeg skal give 8k ca mere for A90j i forhold til C1 er det pengene værd, hvor stor er forskellen mellem dem ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341618
Enig med de andre ift. forskellen på C9 til C1. Så opgraderingen skal være for at få det store format.

Jeg synes ikke merprisen på 8.000 kr. op til A90J er pengene værd. Højttalerne er bedre og Android TV giver noget mere fleksibilitet og funktionalitet nu og fremadrettet, men til den store filmoplevelse og den gode brugeroplevelse ville jeg alligevel anbefale ekstern lyd og medieboks.

Jeg synes, at det er en god pris på 83" LG C1, som jeg også selv er fristet af.
Af Zion
#341625
Okay Rasmus synes bare der er mange reviews derude som siger Sony står skarpere og C1 har et mere blødt billede, så bliver jeg sgu nervøs.

Men size matter, så måske man skulle gøre det.
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 192