Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#284964
Huha stærke tilbud nu.. Det er bedre end sidste år på OLED fronten
Brugeravatar
Af bbplayer
#285299
Rasmus Larsen skrev:Så vidt jeg kan tyde er B8 kun i butik, men det ser ud som om, at AF8 kan købes i både butik og online.
B8 har en "køb" knap på reklamen som lige er kommet på email, så det er nok også online, der er kø..

hmmm, online kø, det bliver da spændende om det så er 25stk online og 25 i butikkerne.
Af Philipnielsen
#285302
bbplayer skrev:
Rasmus Larsen skrev:Så vidt jeg kan tyde er B8 kun i butik, men det ser ud som om, at AF8 kan købes i både butik og online.
B8 har en "køb" knap på reklamen som lige er kommet på email, så det er nok også online, der er kø..

hmmm, online kø, det bliver da spændende om det så er 25stk online og 25 i butikkerne.
Køb knappen har været der hele weekenden og sender bare en videre til tv'et til normal pris. Jeg skrev og spurgte dem, og fik af vide at Powerhouse deal = kun i butik.
Brugeravatar
Af bbplayer
#285303
Philipnielsen skrev:
bbplayer skrev:
Rasmus Larsen skrev:Så vidt jeg kan tyde er B8 kun i butik, men det ser ud som om, at AF8 kan købes i både butik og online.
B8 har en "køb" knap på reklamen som lige er kommet på email, så det er nok også online, der er kø..

hmmm, online kø, det bliver da spændende om det så er 25stk online og 25 i butikkerne.
Køb knappen har været der hele weekenden og sender bare en videre til tv'et til normal pris. Jeg skrev og spurgte dem, og fik af vide at Powerhouse deal = kun i butik.
Ok, det står der så ikke, det skal de skrive, måske skal de bare lære at skrive det på dansk, for det hjælper ikke at skrive på russisk , hvis reklamen henvender sig til danskere, så dumt, og nok ikke særligt tilladt, hvis man spørger til købeloven.

Og klart, at knappen peger på normal pris, det er jo ikke mandag endnu, så tro ikke du kan snyde dig til rabatten før mandag :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#285988
Hvis I ikke allerede har set det, så er der to 77" LG OLED på tilbud i forbindelse med Black Friday:
- 77" LG C8 til 39.999 kr.
- 77" LG G7 til 45.990 kr.

Se Black Friday oversigten

Nu venter vi med at opgradere herhjemme lidt endnu, men jeg synes godt nok, at den G7 ser fristende ud. Jeg håber, at vi næste år på samme tid får 77" OLED under 32-35.000 kr. Så springer jeg nok selv på :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#286667
Rasmus Larsen skrev:Hvis I er i nærheden af Aalborg, så kører Power en "pop-up shop" den 1. december. De sælger 55" LG B8 til 7.999 kroner. Tjek Tilbudsjagten
Og endnu bedre, køber du 3 andre dyrere produkter, så kan du halvere prisen på dit nye OLED med 50% :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#289162
Der er i denne weekend 65" OLED fra både Philips og LG til 14.999 kroner. https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php

Apropos, så skriver OLED-Info via ETNews, at LG Display snart har sin fabrik i Kina klar. Det er samme type fabrik som i Korea (såkaldt 8. generations skærmfabrik). Fabrikken i Korea producerer pt. alle panelerne til OLED-tv, så man fordobler indenfor få år produktionskapaciteten (og så kommer 10G fabrikken oveni). Masseproduktion starter i anden halvdel af 2019 og selvom panelerne fra Kina-fabrikken sikkert er øremærket det kinesiske marked, så giver det vel nok nogle stordrifsfordele, som forhåbentlig kan være med til at sænke omkostningerne.
https://www.oled-info.com/lgd-starts-in ... led-tv-fab
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 192