Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#330161
Ja, efter at have tilsluttet mit nye Lg CX 65" søndag aften og med spænding tog fjernbetjeningen og trykkede på tænd knappen, ja så skete der desværre absolut intet andet end nogle underlige streger i venstre side og så slukkede det igen... Skuffelsen var så mega stor over at have fået et defekt tv! Jeg har ikke tålmodighed til at vente på at det enten skal laves eller at jeg kan være så heldig at får et nyt. Så nyt er bestilt men ventetiden til onsdag er godt nok lang....
Af Globulus
#330166
Panasonic 55" HZ980 set til 6.999 kr. i Bilka i går, 25. april. Jeg kan dog ikke finde den online.

Denne pris er dog tidligere set hos Bilka/Føtex/Wupti tilbage i marts.
Af Kenneth Pedersen
#330169
Jeg købte 77" LG CX sidste gang Power solgte det til 19.999. Jeg fik det leveret d 25/3 og det kunne desværre heller ikke tænde. Det tog mig 14 dage at få nogle hos Power til at oprette det korrekt i deres systemer, så jeg kunne få sat en ombytning i gang. Og da de var så længe om at reagere var deres lagre blevet tømt i mellemtiden. Ret frustrerende process. Jeg fik endeligt et fungerende tv i torsdags d. 22 april.
Af Globulus
#330170
Rasmus Larsen skrev: 26. apr 2021, 08:09 Jeg synes, at Bilka og Føtex er gode til at gøre gode tilbud utilgængelige for online-handlende. Det er vel tanken - få folk ud i varehusene, så de også impulskøber toiletpapir mv.
Ja, de havde også CX 65 til 11.111 kr., CX 55 til 8.844 kr. og CX 48 til 8.888 kr. - også selv om de ikke er i denne uges tilbudsavis. Disse priser har dog fundet vej til online-butikken, om end CX 55 ikke er på lager online i skrivende stund.

Det er da rart at se, at man kan få dem til de priser uden at skulle være medlem af en kundeklub eller andet nonsens, men blot kan tage en seddel og betale ved kassen. På den anden side fraskriver man sig måske nogle rettigheder ved at købe i butikken i stedet for online.
Af lommeregner
#330171
Kenneth Pedersen skrev: 26. apr 2021, 08:30 Jeg købte 77" LG CX sidste gang Power solgte det til 19.999. Jeg fik det leveret d 25/3 og det kunne desværre heller ikke tænde. Det tog mig 14 dage at få nogle hos Power til at oprette det korrekt i deres systemer, så jeg kunne få sat en ombytning i gang. Og da de var så længe om at reagere var deres lagre blevet tømt i mellemtiden. Ret frustrerende process. Jeg fik endeligt et fungerende tv i torsdags d. 22 april.
Ja, det er virkelig frustrerende med nyt tv og det så ikke fungerer... Ved ikke med Oled tv i forhold til opbevaring, idet sælger udleverede min og fortalte, at kassen var lidt beskadiget idet de står på højkant på deres lager i Horsens grundet pladsmangel O-O
Af martinaabo
#331571
65gx er nu nede i 13.999. Er det realistisk at den ryger lidt længere ned, eller hvad tror I? Både Elgiganten og Power har en del på lager kan jeg se.
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 191