Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
#328530
niller69 skrev: 19. mar 2021, 10:45 Jeg købte et 65 CX til 12.700 i Power for 3 uger siden. Det var ikke noget problem at få refunderet differencen til de 11.111 i dag ...
Samme her, har lige fået det gjort, bonus :D
Af Gromit
#328544
Hvad er det nu for noget "marketings" geil´, at man nu ska oprette sig som (my-Power-fjols) MyPower eller Klubkunde hos (El-dellitatten) El-giganten - for, at kunne få en billigere produkt pris... end hvis man kommer direkte ind fra gaden som forbruger.

F..., hvor jeg hader POWER & Elgiganten..!
Af Martin Sjøstrand
#328550
Gromit skrev: 19. mar 2021, 22:34 Hvad er det nu for noget "marketings" geil´, at man nu ska oprette sig som (my-Power-fjols) MyPower eller Klubkunde hos (El-dellitatten) El-giganten - for, at kunne få en billigere produkt pris... end hvis man kommer direkte ind fra gaden som forbruger.

F..., hvor jeg hader POWER & Elgiganten..!
Såååå så så, rolig nu. Du kan melde dig ind, købe dit tv, og melde dig ud igen med det samme. Hvis det er en alt for stor hurdle for dig, med de 2 minutters “arbejde” for at spare så mange penge, så må du jo lade være... men det bør da ikke være noget der får dig til at skære tænder så kraftigt som det lyder der. Det er da synd at ødelægge sit gode humør med så lille en ting. Prøv at trække på skuldrene og sige pyt, til den slags småting, så virker dagene ikke så uoverskuelige. <B
Af pinoh
#328551
Mit Plasma 42 tommer står for udskiftning, har især brug for at kunne optage via USB. Fra boxer.
Hvor lang tid vil der gå fra nu, inden 2021 modellerne kan købes til samme pris som 2020 modellen. vil gå efter oled 55 og helst det nyeste C1.
Tænker det smartest med nyeste brugerflade version 6
Brugeravatar
Af bbplayer
#328553
ronnie.jørgensen skrev: 18. mar 2021, 22:32 Det virker stadig ikke her - uanset hvor mange gange jeg prøver. Måske fordi jeg først lige er blevet medlem?
Du må ikke klikke på CLICK&COLLECT knappen. Altså afhent i butik.
Vælg "Tilføj til kurv", så kan du i betalingsfasen, vælge afhent i butik, og du bevarer rabatten.

Sådan løste jeg problemet som du ser, og jeg også synes var mærkeligt.
Af lennon
#328564
pinoh skrev: 20. mar 2021, 08:15 Mit Plasma 42 tommer står for udskiftning, har især brug for at kunne optage via USB. Fra boxer.
Hvor lang tid vil der gå fra nu, inden 2021 modellerne kan købes til samme pris som 2020 modellen. vil gå efter oled 55 og helst det nyeste C1.
Tænker det smartest med nyeste brugerflade version 6
Med lidt held fredag d 26/11 , - ellers går der vel ca 1 års tid . .

Har selv omgående suppleret med AppleTV, og så er brugerfladen lidt sekundær. .
Af sokken
#328568
Martin Sjøstrand skrev: 20. mar 2021, 07:28
Gromit skrev: 19. mar 2021, 22:34 Hvad er det nu for noget "marketings" geil´, at man nu ska oprette sig som (my-Power-fjols) MyPower eller Klubkunde hos (El-dellitatten) El-giganten - for, at kunne få en billigere produkt pris... end hvis man kommer direkte ind fra gaden som forbruger.

F..., hvor jeg hader POWER & Elgiganten..!
Såååå så så, rolig nu. Du kan melde dig ind, købe dit tv, og melde dig ud igen med det samme. Hvis det er en alt for stor hurdle for dig, med de 2 minutters “arbejde” for at spare så mange penge, så må du jo lade være... men det bør da ikke være noget der får dig til at skære tænder så kraftigt som det lyder der. Det er da synd at ødelægge sit gode humør med så lille en ting. Prøv at trække på skuldrene og sige pyt, til den slags småting, så virker dagene ikke så uoverskuelige. <B
Det er da også meget let at melde sig ind og ud, men problemet synes jeg, det er at man skal give tilladelse til at power giver ens oplysninger videre til andre firmaer. Det synes jeg ikke er i orden
Af Oliver400
#328576
pinoh skrev: 20. mar 2021, 08:15 Mit Plasma 42 tommer står for udskiftning, har især brug for at kunne optage via USB. Fra boxer.
Hvor lang tid vil der gå fra nu, inden 2021 modellerne kan købes til samme pris som 2020 modellen. vil gå efter oled 55 og helst det nyeste C1.
Tænker det smartest med nyeste brugerflade version 6
Præcis mine tanker dog med GX vs G1 i regnestykket også og der er trods alt et nyt panel i. Jeg kan dog ikke vente helt til næste år, men jeg kan strække den til Black Friday. Men det føles som et lotteri for man ved jo aldrig, så jeg sidder konstant og tænker om jeg skal trække aftrækkeren nu eller vente.
Brugeravatar
Af martin.borch
#328582
Købte et LG 65CX for 14.990 for 14 dage siden i Power.

Nu koster det 11.111 kr som my power medlem

Prismatch gælder ikke på et “medlemsklub” tilbud.

Jeg skal derfor returnere mit tv for derefter at købe et nyt. Power får er brugt tv ind på lageret, jeg får et nyt tv og knap 4.000 kr i lommen.

Lidt skørt de ikke bare vil prismatche, men min timeløn for besværet er acceptabel😳🤗🙄🤡
Af Thor-thor
#328605
Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
Af henrik.yde
#328606
Det er vist kun Power der ved det, men til den pris varer det ikke længe før der er udsolgt, så rådet er: Køb mens du stadigvæk kan.
Af Oliver400
#328608
Thor-thor skrev: 21. mar 2021, 14:03 Kunne da godt overveje at nappe et LG CX 65".
Er dog ikke tidspresset, så hvad er bedste gæt? Kunne den komme under 10k i løbet af foråret?

Ps.
Nogen der ved hvornår Power/EG tilbud udløber?
I henhold til næste uges tilbudsaviser, så varer tilbuddene til og med næste søndag. Men jeg vil nok skynde mig.
Af pinoh
#328618
Er der et bud på hvor lang tid vil der Ca. Vil gå inden et 55 C1 kan købes til 10.000 Kr. ?
Tænker hvis priserne i år starter lavere, end de lagde ud med sidste år, kan der vel ikke gå mange måneder
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 191