Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#338516
Nogle gange går jeg tilbage og kigger i tråde, jeg har skrevet i, hvor dit indlæg som indeholdte et spørgsmål, stillet direkte til mig, dukkede op.
Dette havde jeg overset, og derfor ikke svaret på dit spørgsmål, indtil nu.

Det lader ikke til, du igen ikke gider tage dig tiden til at sætte dig ordentligt ind i tingene, og i stedet prøver at være sjov på andres bekostning, hvilket siger en del om dig som person.
Tænk på, der faktisk bliver brugt en del tid på at skrive et indlæg, især når der er tale om et A4-indlæg.

Hvis du prøver at flytte rundt på de få brikker, du åbenbart har, vil du måske, ved at lægge to og to sammen, komme frem til den forklaring, som jeg faktisk allerede har skrevet, at mit indlæg skal ses som et direkte svar til et emne, der dukkede op i forbindelse med eliteMario stillede et spørgmål, og det skal kædes sammen med den tråd Rasmus linker til, som man kan læse, eller lade være; det er det FEDE ved et åbent forum, at man kan selv kan vælge, hvad man synes er interessant, og hvis der ikke er plads til små svinkeærinder i ny og næ, synes jeg, det hurtigt bliver for sterilt og kedeligt.
Intetsigende og personlige angreb på enkeltpersoner, synes jeg dog ikke hører hjemme nogen steder, om man så prøver på at spille fransk klovn eller ej...

Godt nytår og god bagjul...


EDIT:
Jeg kan se, du åbenbart har fortrudt dit indlæg og slettet det, vel i håb om, at du ikke blev udstillet, for hvem du åbenbart er som person...
Senest rettet af Supergris 28. dec 2021, 08:39, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#338517
Supergris skrev: 28. dec 2021, 06:14
bbplayer skrev: 7. nov 2021, 09:53 Jeg undrer mig over sammenhængen mellem den A4 side af tekst, og OLED TV prisudviklingen? Var det bare forkert tråd du skrev i 8-) ::l
Jeg undrer mig over, du føler behov for at komme med et indlæg, der intet tilfører tråden?

Muligvis kunne mit indlæg være placeret et andet sted, men det var ment som svar til de spørgsmål, der dukkede op et par indlæg tidligere, hvor eliteMario kommer ind på plasma, hvilket Rasmus svarer på, hvor han henviser til en anden tråd: "60hz vs 120hz".
Dette kunne du sikkert selv have fundet ud af, havde du i stedet for at lave dit indlæg, brugt tiden på at læse lidt tilbage og fundet sammenhængen...
Det kan undre at du selv mener dit svar efter 40 dage tilfører tråden noget nyt og positivt? Det ved du godt du ikke gør, så prøv at flyt på dine brikker hvis du har nok at lege med deroppe.

Næste gang,
Brug ikke 40 dage på at editere et gammelt indlæg, fordi du fuckede op, og husk at Rasmus ikke var personen du svarede som indlæg før dit, og så husk, citer den person du henvender dig til, når der går tid med at tænke det igennem og du vil holde emne og du vil sikre budskabet ikke bliver OT som her, og man ved hvem du henvender dig til, og ikke skal vente 40 dage på den forklaring :) Så hjælper du os andre.

Godt nytår.
Supergris skrev: 28. dec 2021, 08:34 EDIT:
Jeg kan se, du åbenbart har fortrudt dit indlæg og slettet det, vel i håb om, at du ikke blev udstillet, for hvem du åbenbart er som person...
Kun fordi jeg er en flink person, og du ikke er.
Af Supergris
#338519
Så du mener ikke, et spørgsmål stillet, fortjener et svar, hvis der er gået over en vis tid?
Hvor henne fuckede jeg op?
Er du også blevet blind?
Mit første indlæg starter med et direkte citat af dit indlæg, derefter er der ingen grund til at citere hver gang.
Jeg er ret sikker på, der findes nogle, der har fundet mit A4-indlæg interessant (hvis ikke, så kan de bare lade være med at læse dem), derimod tilfører dine indlæg absolut intet positivt...

Over and out; stadig ønskes du og alle andre herinde et godt nytår...
Brugeravatar
Af bbplayer
#338530
Supergris skrev: 28. dec 2021, 08:46 Er du også blevet blind?
Mit første indlæg starter med et direkte citat af dit indlæg,
Nu tror jeg godt du ved, du forsøger at afspore folk fra dit oprindelig A4 sides indlæg, som ikke inkluderede et citat og var skrevet direkte efter Rasmus indlæg som handlede om OLED priser :) Så blind eller bare et forsøg på afledning og afsporing fra din side ?? Folk må gerne gætte her, for det stopper ikke.
Supergris skrev: 28. dec 2021, 08:46 Over and out; stadig ønskes du og alle andre herinde et godt nytår...
Tak ilm.

Attacher billede, så du ikke behøver gå tilbage for at se hvad du ikke gjorde.
Udklip.JPG
Udklip.JPG (111.59 KiB) Vist 1347 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#339841
Power kører 20% på TV i denne weekend. Vi har regnet på bl.a. OLED-modellerne. Se Tilbudsjagten.

Følgende tilbud er værd at fremhæve:
- 48" LG C1 til 6.399 kr.
- 48" Philips OLED806 til 6.392 kr.
- 55" LG B1 til 6.392 kr.
- 55" Panasonic JZ1000 til 8.768 kr.
- 77" LG B1 til 15.990 kr.
- 77" LG C1 til 19.199 kr.
- 83" LG C1 til 32.556 kr.
Af YCSMS
#339843
Rasmus Larsen skrev: 4. feb 2022, 05:32 Power kører 20% på TV i denne weekend. Vi har regnet på bl.a. OLED-modellerne. Se Tilbudsjagten.

Følgende tilbud er værd at fremhæve:
- 48" LG C1 til 6.399 kr.
- 48" Philips OLED806 til 6.392 kr.
- 55" LG B1 til 6.392 kr.
- 55" Panasonic JZ1000 til 8.768 kr.
- 77" LG B1 til 15.990 kr.
- 77" LG C1 til 19.199 kr.
- 83" LG C1 til 32.556 kr.
Hej Rasmus. Jeg er på jagt efter et 65" LG. Enten B1 eller C1. Billigste med Powers tilbud er B1 til 9600 ca.

Vil du mene, at det stadig kan svare sig at have koldt vand i blodet ift. hvad vi tidligere har set dem til?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#339845
Jeg synes, at det en god pris på 65" LG B1 selvom den var lavere på Black Friday.

Jeg tror nu nok, at de skal komme under 9.000 kr. igen før de udgår i foråret / sommeren, men spørgsmålet er naturligvis hvor længe man skal og vil vente. Mit gæt vil være, at det sker ifbm. en butiksåbning eller hen imod slutningen af cyklussen for 2021-modellerne.
Af YCSMS
#339858
Rasmus Larsen skrev: 4. feb 2022, 07:18 Jeg synes, at det en god pris på 65" LG B1 selvom den var lavere på Black Friday.

Jeg tror nu nok, at de skal komme under 9.000 kr. igen før de udgår i foråret / sommeren, men spørgsmålet er naturligvis hvor længe man skal og vil vente. Mit gæt vil være, at det sker ifbm. en butiksåbning eller hen imod slutningen af cyklussen for 2021-modellerne.
Jeg må indrømme, at det nok vil nage mig lidt at betale 9500 for B1, når C1 har været under 8900. Omvendt vil jeg heller ikke vente alt for længe.
Af Vasen
#339859
20K for en 77" LG C1..... Holy cow, det gav jeg for mit Sony 65" LCD for 5 år siden.... *SAD FACE*
Af lennon
#339868
Tjahh. . . det eneste der stimulerer tålmodigheden er spændingen mht hvornår 83” ryger under 25k . For, det er jo lige præcist TV’et ( størrelsen) , som alle Danske hjem formodentligt har reserveret en væg til . . .
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 192