Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hbar
#270872
Enig i at de bedste tilbud findes i perioden Black Friday (november) og frem til de udgår i Marts/April. Hvornår det "gode" tilbud kommer er svært at sige, der er ikke andet for en at holde øje med weekend tilbud og tilbudsavisen og have pengene klar til at slå til når man selv føler prisen er rigtig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270873
Jeg tror det er 65"-modellen der menes. Den har lige været nede og runde 15.000 kr.

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er ret mange gode tilbud tilbage på disse skærme. De nye er begyndt at ramme butikkerne andre steder i verden, så det må synge på sidste vers.
Af bromberg
#270883
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror det er 65"-modellen der menes. Den har lige været nede og runde 15.000 kr.

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er ret mange gode tilbud tilbage på disse skærme. De nye er begyndt at ramme butikkerne andre steder i verden, så det må synge på sidste vers.
Jeg må holde skarpt øje så - presset er 8 ugers barsel/ferie med Tour de france og VM, bedre anledning får jeg næsten ikke:).
Af Turbomodul
#270937
Kan de nye modeller fra LG og Panasonic og for den sags skyld Sony AF8, mon nå at falde i pris inden VM i fodbold.
Kommer FZ'erne ikke i juni?

Der må komme en kampagne på dem. Glædeligt er det dog at FZ800 65" starter under 30K .

Lad mig høre hvad I mener.
Senest rettet af Turbomodul 24. apr 2018, 13:56, rettet i alt 1 gang.
Af Gromit
#271338
Hermed reserveret 1. stk Sony A1 65"

Besparelsen sat op i mod en AF8 65" går til "lommepenge" på min ferie i Amalfikysten om en måned. :)

Ha´en god weekend.
Af Seba0124
#271346
Er det korrekt forstået, at man i denne weekend så kan fange et LG55 B7 eller C7 til 8000 kr med rabatten regnet med? Eller har jeg misset noget med småt?

Jeg fuldstændig grøn på området, men har tidligere haft kigget på B7, da den generelle konsensus virkede til, at det var et godt TV.

Hvis man kan fange et af de to TV til den nævnte pris, er det så ikke bare at kaste sig ud i det? De har såvidt jeg kan se, ikke været billigere.
Eller findes der måske andre kvalificerede TV i samme størrelse og prisklasse?

PFT
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271347
Er skærmen på tilbud eller ellers markeret som "restsalg" så gælder rabatten ikke. Men nej, det er bare om at slå til. Der er ingen TV i samme prisklasse, som kan hamle op med dem.
Af Seba0124
#271348
Hej Torben,

Tak for svar. Jeg opdagede imellemtiden, at B7 står som 'restsalg' og C7 er annonceret i deres tilbudsavis, hvorfor de 20% formentlig ikke kan udnyttes på lige præcis disse to TV. Det er i hvert fald sådan, jeg forstår det! Pisse træls!
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 192