Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#336368
Supergris skrev: 7. nov 2021, 00:37 Plasma blev drevet på en anden måde (impuls-baseret), end den sample and hold-metode skærme i dag benytter; det gælder både OLED og LCD.
Jeg undrer mig over sammenhængen mellem den A4 side af tekst, og OLED TV prisudviklingen? Var det bare forkert tråd du skrev i 8-) ::l
Af steadi
#336663
Er A1'eren "lillebroren" til C1'eren, eller hvordan forholder det sig?

Jeg er påbegyndt forhandlingerne med fruen om et nyt tv, men eftersom det nuværende fungerer (næsten) som ved køb, så har jeg ikke det bedste udgangspunkt :D
Af allo
#336668
steadi skrev:Jeg er påbegyndt forhandlingerne med fruen om et nyt tv, men eftersom det nuværende fungerer (næsten) som ved køb, så har jeg ikke det bedste udgangspunkt :D
større er bedre...STØRRE...ER...BEDRE!!! - noget som din kone burde kunne forholde sig til på den ene eller på den anden måde ssååå...- brug DET argument og går efter 77" :-)
Af steadi
#336669
allo skrev: 15. nov 2021, 15:24 større er bedre...STØRRE...ER...BEDRE!!! - noget som din kone burde kunne forholde sig til på den ene eller på den anden måde ssååå...- brug DET argument og går efter 77" :-)
Hvis jeg nogensinde overvejede mere end 65", så blev det nok på projektor!

Jeg tror, at vi fortsætter i 55", som vi har lige nu. Særligt fordi, at en del modeller bliver ret meget dyrere for 10" ekstra :D
Af allo
#336672
steadi skrev:Særligt fordi, at en del modeller bliver ret meget dyrere for 10" ekstra :D
men de 10" ikke?! - de ER penge værd ;-) men! - kom du bare hjem med noget som I begge to får glæde af og that's it...og videre til næste projekt ;-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#337085
Fra inat 00:01 , kan Power OG elgiganten sælge LG OLED C1 65" til 8888,-

Og Power har også en god pris på 55" varianten.

Og husk nu Power's model er 16LA, Elgiganten kun 14LB.
Af pete01
#337110
Jeg har en HD projektor på hvid væg, og det spiller. Billedet er ca. 100”. Vi skal op i 77” eller 83” OLED, til halv pris af i dag, før jeg ville overveje at skifte.

Til gengæld lyder 65” LG C1 som en god pris.
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 192