Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#2093
Jeg står nemlig og overvejer og købe sådan et om en måneds tid eller noget når kapitalen er til det... :)

Men er der andre jeg børe overveje? Det eneste jeg skal er se TV, DVD, Film fra PC og måske lidt browser en gang i mellem...

Det må IKKE være under 32" Jo større jo bedre?

Jeg ved heller alt det med HD-READY????? Er der det der indbygget Tuner i det samsung eller hva?

Glæder mig til at læse jeres svar :p
Af AndreasThomsen
#2094
Det overvejede jeg også først, men gik over til LG 32LX2R istedet og købte det. Det har nogen fordele over denne samsung model der. Så det kan du jo lige kigge på og overveje, jeg har endnu ikke fået mit. Det står i hamburg (er under shipping), ved ikke om det kommer imorgen eller efter jul engang...det lidt spændende. Så kan ikke give en rigtig vurdering af det endnu.

Ang tuner, så har alle LCD TV nok analog tv tuner, det er den vi bruger til dags dato. Næste år kommer der en digital tuner, hvilket ikke mange LCD TV har, så her skal du købe en ekstern boks, så er det problem løst. Når HD tv signalet engang kommer er den et andet signal igen, så der skal du have en anden boks, og kan smide den du købte til det digitale signal ud. Faktisk er overgangen til det digitale signal spild af tid, og det er bare DR1 og TV2 der bliver digital som standard. Hvis du fx har haft parabol fra ViaSat eller andet er signalet digital og har været det længe.
Af AndreasThomsen
#2098
Jeg får det idag ved 1-2 tiden, hvis du skulle have nogen spørgsmål til det kan jeg nok svare på disse senere idag. Altså om LG 32LX2R...