Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aztral*enforcer
#14816
tror det er begrænset hvem der enlig har fået skærmene endnul. nogle få udvalgte har nok mens os andre venter stadig på at Sharp strammer sig lidt an og får sendt nogle skærme til os;)
Af Mr Topshot
#14859
Har heller ikke hørt at de skulle være kommet endnu... Bestilte en 37"xd1e den 24 januar og var nr 14 den 1. feb hos Geco... på det tidspunkt...
Hvis man siger at afskrivningen/værdien af nyt udstyr falder med ca 2.5 % pr uge - som der regnes med, der gør på computerudstyr.. - snakker vi jo egentlig omkring 800 kr´s værditab efterhånden... men kan dog se andre steder den pt holder værdien... endnu ;) :

http://www.idealo.de/preisvergleich/Com ... 53288.html

Men for mit vedkommende er springet til en Samsung LE40F71B efterhånden ved at være skrumpet så meget, at jeg begynder at overveje denne, hvis der ikke snart sker noget... Håber snart den kommer... - det er ved at BRÆNDE lidt på.... :(
Af centric
#14932
Mr Topshot skrev:Har heller ikke hørt at de skulle være kommet endnu... Bestilte en 37"xd1e den 24 januar og var nr 14 den 1. feb hos Geco... på det tidspunkt...
Hvilket ordrenummer har du? (De leverer til laveste ordrenummer først.) Jeg bestilte selv et 37" den 20/1(!) og ringede i mandags til Geco som fortalte jeg er nummer 14 på listen. Hvordan vi begge kan være nr. 14 begriber jeg ikke. :s

Derudover har jeg tidligere ringet og forhørt mig og fik dengang at vide jeg var nummer 1. Men i mandags var jeg nr. 14 og "det havde jeg været hele tiden" :(

Selvom de er flinke til at svare på spørgsmål, tror jeg ikke man kan regne med hvilket nummer man er i køen baseret på ovenstående !:(
Brugeravatar
Af Cagra
#14934
centric skrev:
Mr Topshot skrev:Har heller ikke hørt at de skulle være kommet endnu... Bestilte en 37"xd1e den 24 januar og var nr 14 den 1. feb hos Geco... på det tidspunkt...
Hvilket ordrenummer har du? (De leverer til laveste ordrenummer først.) Jeg bestilte selv et 37" den 20/1(!) og ringede i mandags til Geco som fortalte jeg er nummer 14 på listen. Hvordan vi begge kan være nr. 14 begriber jeg ikke. :s

Derudover har jeg tidligere ringet og forhørt mig og fik dengang at vide jeg var nummer 1. Men i mandags var jeg nr. 14 og "det havde jeg været hele tiden" :(

Selvom de er flinke til at svare på spørgsmål, tror jeg ikke man kan regne med hvilket nummer man er i køen baseret på ovenstående !:(
Jeg bestilte mit d 16/1 og har fået at vide jeg er nr 2 i køen til et 37"
Af Mr Topshot
#14999
att : Centric...

Mener det var i begyndelsen af 1650érne.. men har ikke lige seddelen her..
men har lige fået at vide af dem, at "et forsigtigt estimat på levering af din ordre er ca 14 dage endnu..."...
Hvilket så giver lidt over 1 MÅNED!!!!!!!!!! - for mit vedkommende... SUK!!! - skuffet ..trist.. sikke noget møj!

Vil poste igen når det kommer.. (forhåbentligt snart)...
Af Mr Topshot
#15000
Men er der nogle der har fået et tv leveret fra tilbudskampanien via Flatpanels.dk .. det kunne være sjovt at høre om det var sket...
Af chr12
#15004
Jeg hentet mit 42" i mandags
fik af vide at de havdet fået 5 stk. 42"
afgav order den 22/1-07

Hilsen chr12
Brugeravatar
Af Cagra
#15016
Mr Topshot skrev:Men er der nogle der har fået et tv leveret fra tilbudskampanien via Flatpanels.dk .. det kunne være sjovt at høre om det var sket...
Fik mit 37" igår. Havde ordre nr 1575. Har desværre ikke fået pillet så meget med det endnu, men kan afsløre at en PS3 i 1080p er guf for øjet :-D
Af Bornholmeren
#15188
Cagra skrev:
Mr Topshot skrev:Men er der nogle der har fået et tv leveret fra tilbudskampanien via Flatpanels.dk .. det kunne være sjovt at høre om det var sket...
Fik mit 37" igår. Havde ordre nr 1575. Har desværre ikke fået pillet så meget med det endnu, men kan afsløre at en PS3 i 1080p er guf for øjet :-D
Har du hørt noget "buzzing" fra strømdelen/tv-et? Jeg er lidt følsom over for den slags.
Hvilket nummer har skærmen. jeg mener, at dem fra januar hedder 701 og dem fra december hedder 612?

Jeg glæder mig som en sindsyg til at få min skærm, da kæresten jo har gået med til at jeg køber 2 stk. B&W FPM4 som front, og en PV1 subwoofer, men først når skærmen ankommer :D
Af aztral*enforcer
#15197
jeg kan snart ikke vente længere. jeg panikker snart og køber et samsung! ..
Brugeravatar
Af Cagra
#15201
Bornholmeren skrev:
Cagra skrev:
Mr Topshot skrev:Men er der nogle der har fået et tv leveret fra tilbudskampanien via Flatpanels.dk .. det kunne være sjovt at høre om det var sket...
Fik mit 37" igår. Havde ordre nr 1575. Har desværre ikke fået pillet så meget med det endnu, men kan afsløre at en PS3 i 1080p er guf for øjet :-D
Har du hørt noget "buzzing" fra strømdelen/tv-et? Jeg er lidt følsom over for den slags.
Hvilket nummer har skærmen. jeg mener, at dem fra januar hedder 701 og dem fra december hedder 612?

Jeg glæder mig som en sindsyg til at få min skærm, da kæresten jo har gået med til at jeg køber 2 stk. B&W FPM4 som front, og en PV1 subwoofer, men først når skærmen ankommer :D
Jeg har en 701'er. Hvis man slår lyden fra, og sider under 1m fra skærmen, så er der et meget svagt buzz, ikke noget man kan hører så snart der er lyd på, og når den står på standby siger den ikke noget
Af Mr Topshot
#15213
Att: Cagra..

Tillykke med dit nye hjemmealter...

Nu har I haft et par dage sammen... Der har været lidt snak om teksttv skulle indstilles til dk hver gang man tændte det.. har du problemer med det?