Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndreasThomsen
#1818
Sad og søgte efter et DVI kabel til mit nyindkøbte fjernsyn, så jeg kunne få sluttet min computer til. Men så blev jeg forvirret? De findes med forskellige pins ? hvad er det ?

Og så tænkte jeg på, nogen dvd afspillere, der står det i specs at de har progressive scan...hvis man nu slutter en computer til LCD med DVI, så er det vel ikke progressive eller hvad ?
Af icewind
#1844
det skal være 29 pin du skal have haft i.

Men mener der følger et kabel med har jeg læst i manuelen
Af AndreasThomsen
#1853
Det fatter jeg intet af, der står under tilbehør, DVI kabel ? Er det så med eller hvad ? Der står også vægbeslag ? Det fatter jeg ikke ? Er det normalt ikke ekstra udstyr ?
Af icewind
#1854
AndreasThomsen skrev:Det fatter jeg intet af, der står under tilbehør, DVI kabel ? Er det så med eller hvad ? Der står også vægbeslag ? Det fatter jeg ikke ? Er det normalt ikke ekstra udstyr ?
Kan du ikke prøve at skrive til dem hvor du har købt tvet og høre om det er med eller ik'?
Af AndreasThomsen
#1893
Har lige smidt dem en mail. De har lige skrevet at tvet nok først er her tirsdag. Det er lidt noget skidt :D håbede det var her før...men det går nok. Jeg har ferie nu, så går bare og glæder mig.

Jeg får en Xbox360 i huset den 24. december også....så familien ser nok ikke meget til mig juleaften :D hehe.